Scroll down

فیلم های بازیگر Joe Biden جو بایدن

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Joe Biden ( جو بایدن )
33 فیلم imdb wiki

جو بایدن

جوزف رابینت بایدن جونیور (انگلیسی: Joseph Robinette Biden Jr.‎; ;، زاده ۲۰ نوامبر ۱۹۴۲) سیاستمدار آمریکایی است که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷، ۴۷مین معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا بوده و از ۱۹۷۳ تا ۲۰۰۹ به مدت ۳۶سال ایالت دلاور را به عنوان یکی از سناتورهای ایالات متحده آمریکا نمایندگی می‌کرد. او که یک دمکرات است، نامزد پیش‌فرض حزب دمکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا بوده و رقی ... ادامه ...

جوزف رابینت بایدن جونیور (انگلیسی: Joseph Robinette Biden Jr.‎; ;، زاده ۲۰ نوامبر ۱۹۴۲) سیاستمدار آمریکایی است که از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۷، ۴۷مین معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا بوده و از ۱۹۷۳ تا ۲۰۰۹ به مدت ۳۶سال ایالت دلاور را به عنوان یکی از سناتورهای ایالات متحده آمریکا نمایندگی می‌کرد. او که یک دمکرات است، نامزد پیش‌فرض حزب دمکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده آمریکا بوده و رقیب اصلی دونالد ترامپ در این انتخابات محسوب می‌شود. بایدن در سال‌های ۱۹۸۸ و ۲۰۰۸ برای کسب کاندیداتوری حزب دمکرات تلاش کرده‌بود و در آن‌ها ناکام ماند.
بایدن در اسکرانتون، پنسیلوانیا، و شهرستان نیوکاسل، دلاویر بزرگ شد. او در دانشگاه دلاویر تحصیل کرد و سپس مدرک حقوق خود را از دانشگاه سیراکیوس دریافت کرد. او در سال ۱۹۶۹ وکیل شد و در سال ۱۹۷۰ به عضویت در شورای شهرستان شهرستان نیوکاسل، دلاویر انتخاب شد. او اولین بار در سال ۱۹۷۲ به عنوان سناتور ایالات متحده از دلاور انتخاب شد که ششمین سناتور جوان در تاریخ آمریکا شد. او شش بار دیگر به این سمت انتخاب شد و در زمان رسیدن به معاونت رئیس‌جمهور در سال ۲۰۰۹ چهارمین سناتور ارشد در سنای ایالات متحده آمریکا بود.
بایدن در مقام سناتور به مدت طولانی عضو و رئیس کمیته روابط خارجی سنای ایالات متحده آمریکا بود. او با جنگ خلیج فارس در سال ۱۹۹۱ مخالفت کرد ولی از مداخله آمریکا و ناتو در جنگ بوسنی در سال‌های ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵، گسترش ناتو در دهه ۱۹۹۰، و بمباران صربستان در سال ۱۹۹۹ در جریان جنگ کوزوو دفاع کرد. او در دفاع از اجازه‌نامه جنگ عراق در سال ۲۰۰۲ سخنرانی کرد و به آن رای موافق داد اما با افزایش سربازان آمریکایی در سال ۲۰۰۷ مخالفت کرد. او همچنین به عنوان رئیس کمیته قضایی سنای ایالات متحده آمریکا فعالیت کرد و با مسائلی در رابطه با سیاست مواد مخدر، پیشگیری از جرم و آزادی‌های مدنی و همچنین نامزدی‌های بحث‌برانگیز رابرت بورک و کلارنس توماس به قضاوت دیوان عالی ایالات متحده آمریکا درگیر بود. بایدن رهبری تلاش‌ها برای تصویب لوایح کنترل جرم و اجرای قانون و خشونت علیه زنان را بر عهده داشت.
بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۰۸ آمریکا، به عنوان جفت انتخاباتی اوباما در مقابل جان مک‌کین و سارا پیلین رقابت کرد. او نخستین کاتولیک رومی بود که به مقام معاونت رئیس‌جمهور آمریکا رسید. بایدن در مقام معاون رئیس‌جمهور بر سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها با هدف مقابله با رکود بزرگ مالی نظارت کرد. او به تدوین سیاست آمریکا در خصوص خروج نیروهای آمریکا از عراق در سال ۲۰۱۱ کمک کرد. مذاکرات او با جمهوریخواهان کنگره به دولت اوباما کمک کرد قوانینی نظیر لایحه تخفیف مالیاتی، اجازه مجدد بیمه بیکاری و ایجاد کار ۲۰۱۰ را تصویب کند که یک بن‌بست مالیاتی را حل کرد، لایحه کنترل بودجه ۲۰۱۱ که بحران سقف بدهی آمریکا را حل کرد و لایحه تخفیف مالیاتی مالیات دهنده آمریکایی ۲۰۱۲ که به پرتگاه مالی پیش رو پرداخت. اوباما و بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۲ آمریکا مجدداً انتخاب شدند.
بایدن در اکتبر ۲۰۱۵ پس از ماه‌ها گمانه زنی اعلام کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا (۲۰۱۶) نامزد نمی‌شود. در ژانویه ۲۰۱۷ اوباما نشان افتخار آزادی رئیس‌جمهوری را به‌طور ممتاز به بایدن داد. او پس از گذراندن دوره معاونت ریاست جمهوری به هیئت علمی دانشگاه پنسیلوانیا پیوست و به عنوان «استاد کرسی بنجامین فرانکلین در اعمال ریاست جمهوری» معرفی شد. بایدن در ۲۵ آوریل ۲۰۱۹ آغاز سومین کمپین خود را برای کسب ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram