Scroll down

فیلم های بازیگر Giovanna Mezzogiorno جوانا متزوجورنو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Giovanna Mezzogiorno ( جوانا متزوجورنو )
7 فیلم imdb wiki

جوانا متزوجورنو

جوانا متزوجورنو (به ایتالیایی: Giovanna Mezzogiorno) هنرپیشه سینما و تئاتر و فرزند ویتوریو متزوجیورنو و سیسیلیا سچی دو هنرپیشه ایتالیایی است. او در ۹ نوامبر ۱۹۷۴ میلادی در رم ایتالیا زاده شد. او بازیگری را تحت نظر والدینش آموخت گرچه قبل از آن تصمیم داشت بالرین شود و به مدت ۱۳ سال به فراگیری رقص پرداخت. اولین نقش‌اش در تئاتر را در سال ۱۹۹۵ و در نمایشنامه‌ای از پیتر بروک ایفا کرد و ۲ سال بعد در اولی ... ادامه ...

جوانا متزوجورنو (به ایتالیایی: Giovanna Mezzogiorno) هنرپیشه سینما و تئاتر و فرزند ویتوریو متزوجیورنو و سیسیلیا سچی دو هنرپیشه ایتالیایی است. او در ۹ نوامبر ۱۹۷۴ میلادی در رم ایتالیا زاده شد. او بازیگری را تحت نظر والدینش آموخت گرچه قبل از آن تصمیم داشت بالرین شود و به مدت ۱۳ سال به فراگیری رقص پرداخت. اولین نقش‌اش در تئاتر را در سال ۱۹۹۵ و در نمایشنامه‌ای از پیتر بروک ایفا کرد و ۲ سال بعد در اولین فیلم سینمایی‌اش بازی کرد. جیووانا متزوجیورنو یکی از داوران جشنواره فیلم کن ۲۰۱۰ بود.از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها نقش داشته‌است می‌توان به اتوبوس شب اشاره نمود.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram