Scroll down

فیلم های بازیگر Zahra Amir Ebrahimi زهرا امیرابراهیمی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Zahra Amir Ebrahimi ( زهرا امیرابراهیمی )
2 فیلم imdb wiki

زهرا امیرابراهیمی

زهرا امیرابراهیمی (زادهٔ ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر و عکاس ایرانی ساکن فرانسه است. او در رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد و کار در سینما را با ساخت فیلم کوتاهی با عنوان خت در سال ۱۳۷۸ آغاز کرد. امیرابراهیمی در عکاسی نیز فعالیت می‌کند. او از سال ۱۳۸۴ عکاسی را به صورت حرفه‌ای ادامه داد و دو نمایشگاه با عنوان دید اول و دید دوم برگزار کرده‌است.وی با ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی کمکم کن (رمضا ... ادامه ...

زهرا امیرابراهیمی (زادهٔ ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر و عکاس ایرانی ساکن فرانسه است. او در رشته بازیگری تئاتر از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد و کار در سینما را با ساخت فیلم کوتاهی با عنوان خت در سال ۱۳۷۸ آغاز کرد. امیرابراهیمی در عکاسی نیز فعالیت می‌کند. او از سال ۱۳۸۴ عکاسی را به صورت حرفه‌ای ادامه داد و دو نمایشگاه با عنوان دید اول و دید دوم برگزار کرده‌است.وی با ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی کمکم کن (رمضان ۱۳۸۳)، غریبانه (۱۳۸۳) و نرگس (تابستان ۱۳۸۵) در ایران به شهرت رسید. امیرابراهیمی پس از انتشار فیلمی از روابط خصوصی‌اش از ایران مهاجرت کرد و سپس کار حرفه‌ای خود را در فرانسه دنبال کرد. او در سال ۲۰۱۸ برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول زن فیلم خارجی‌زبان از جشنواره بین‌المللی فیلم نیس شد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram