Scroll down

فیلم های بازیگر Clem Burke کلم بورک

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Clem Burke ( کلم بورک )
7 فیلم imdb wiki

کلم بورک

کِلِم بِرک (به انگلیسی: Clem Burke) (زاده شده با نام کلمنت آنتونی بُزِفسکی در تاریخ ۲۴ نوامبر ۱۹۵۵ میلادی) نام یک موزیسین آمریکاییست که بیشتر به عنوان درامر گروه موج نو بلاندی شناخته می‌شود. هنگامی که بلاندی در حال شکل گیری اولیه خودش بود، برک توسط کریس استین و دبی هری به استخدام در آمد. برک از اولین نمایش روی صحنه بلاندی در سال ۱۹۷۴ تا گردهمایی دوباره گروه در اواخر دهه میلادی و همچنین تور سراسری ... ادامه ...

کِلِم بِرک (به انگلیسی: Clem Burke) (زاده شده با نام کلمنت آنتونی بُزِفسکی در تاریخ ۲۴ نوامبر ۱۹۵۵ میلادی) نام یک موزیسین آمریکاییست که بیشتر به عنوان درامر گروه موج نو بلاندی شناخته می‌شود. هنگامی که بلاندی در حال شکل گیری اولیه خودش بود، برک توسط کریس استین و دبی هری به استخدام در آمد. برک از اولین نمایش روی صحنه بلاندی در سال ۱۹۷۴ تا گردهمایی دوباره گروه در اواخر دهه میلادی و همچنین تور سراسری فعلی گروه در سال ۲۰۰۹ با گروه بلاندی بوده‌است و از آن جدا نشده‌است.
هنگامی که بلاندی در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی منحل شده بود، برک به عنوان درامر برای گروه‌ها و خوانندگانی چون The Romantics، پیت تانزند، باب دیلن، The Tourists، یوریتمیکس و ایگی پاپ به نوازندگی می‌پرداخت.
وی در سال ۲۰۰۶ میلادی به تالار مشاهیر راک اند رول راه یافت.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram