Scroll down

فیلم های بازیگر Kurt Cobain کرت کوبین

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Kurt Cobain ( کرت کوبین )
4 فیلم imdb wiki

کرت کوبین

کرت دانلد کوبین (انگلیسی: Kurt Donald Cobain؛ ۲۰ فوریهٔ ۱۹۶۷ – ح. ۵ آوریل ۱۹۹۴) موسیقی‌دان آمریکایی بود. او پیشروی بند راک نیروانا بود که به‌عنوان گیتاریست، خوانندهٔ اصلی و به‌خصوص ترانه‌نویس این بند فعالیت می‌کرد. او به‌واسطهٔ سبک ترانه‌نویسی انگست و شخصیت ضدنظامی‌اش معروف است و آثارش قاعده‌های مضمونی موسیقی راک جریان اصلی را گسترش داد. او بیشتر سخنگوی نسل ایکس اعلام می‌شد و به‌عنوان یکی از تأثیر ... ادامه ...

کرت دانلد کوبین (انگلیسی: Kurt Donald Cobain؛ ۲۰ فوریهٔ ۱۹۶۷ – ح. ۵ آوریل ۱۹۹۴) موسیقی‌دان آمریکایی بود. او پیشروی بند راک نیروانا بود که به‌عنوان گیتاریست، خوانندهٔ اصلی و به‌خصوص ترانه‌نویس این بند فعالیت می‌کرد. او به‌واسطهٔ سبک ترانه‌نویسی انگست و شخصیت ضدنظامی‌اش معروف است و آثارش قاعده‌های مضمونی موسیقی راک جریان اصلی را گسترش داد. او بیشتر سخنگوی نسل ایکس اعلام می‌شد و به‌عنوان یکی از تأثیرگذارترین موسیقی‌دانان تاریخ آلترناتیو راک یاد می‌شود.او در سال ۱۹۸۵ به همراه کریست ناواسلیک گروه نیروانا را بنیان گذاشتند. اولین آلبوم نیروانا با نام بلیچ در سال ۱۹۸۹ منتشر شد. آن‌ها پس از انتشار دومین آلبوم‌شان با عنوان مهم نیست (۱۹۹۱) تبدیل به یک گروه پُرفروش و نامدار در سطح بین‌المللی شدند. مهم نیست با تک‌آهنگ موفق «بوی روح نوجوانی می‌ده» اولین آلبوم با سبکی مشتق از پانک بود که محبوبیت عام پیدا کرد و مورد توجه عمدهٔ مخاطبان موسیقی قرار گرفت.در سال ۱۹۹۲ کوبین با کورتنی لاو خواننده و رهبر گروه هول ازدواج کرد. آن‌ها مدتی بعد صاحب یک فرزند دختر شدند که فرنسیس بین نام گرفت. کوبین از موفقیت تجاری نیروانا، جنجالی که همواره در حاشیه نیروانا در جریان بود و سرک کشیدن رسانه‌ها به زندگی خصوصی‌اش ناراضی بود. او سال‌های پایانی زندگی‌اش را با مشکلاتی هم‌چون اعتیاد به مواد مخدر، افسردگی و نابسامانی‌های زندگی زناشویی سپری کرد. در سال ۱۹۹۳ سومین و آخرین آلبوم استودیویی نیروانا با عنوان در رحِم روانهٔ بازار شد که در واقع بیان اعتراض او به شرایط موجود بود.
در ۸ آوریل ۱۹۹۴ جسد کرت کوبین با مغز متلاشی شده و یک شات گان در کنارش در خانه‌اش یافت شد و در مدارک رسمی پلیس علت مرگ، خودکشی اعلام شد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram