Scroll down

فیلم های بازیگر David Corenswet دیوید کورنسوت

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر David Corenswet ( دیوید کورنسوت )
6 فیلم imdb wiki

دیوید کورنسوت

دیوید پاکارد کورنسوت ( به انگلیسی: David Packard Corenswet؛ زاده ۸ ژوئیه ۱۹۹۳) بازیگر اهل ایالات متحده است. پس از فارغ التحصیلی از مدرسه جولیارد در سال ۲۰۱۶، در سریال های تلویزیونی از جمله خانه پوشالی در سال ۲۰۱۸ بازی کرد. او سپس در سریال های سیاستمدار (۲۰۱۹_ ۲۰۲۰) و هالیوود (۲۰۲۰) نقش های اصلی را بازی کرد که هر دو توسط رایان مورفی ساخته شده بودند. او در فیلم های به دو طرف نگاه کن (۲۰۲۲) و پرل ... ادامه ...

دیوید پاکارد کورنسوت ( به انگلیسی: David Packard Corenswet؛ زاده ۸ ژوئیه ۱۹۹۳) بازیگر اهل ایالات متحده است. پس از فارغ التحصیلی از مدرسه جولیارد در سال ۲۰۱۶، در سریال های تلویزیونی از جمله خانه پوشالی در سال ۲۰۱۸ بازی کرد. او سپس در سریال های سیاستمدار (۲۰۱۹_ ۲۰۲۰) و هالیوود (۲۰۲۰) نقش های اصلی را بازی کرد که هر دو توسط رایان مورفی ساخته شده بودند. او در فیلم های به دو طرف نگاه کن (۲۰۲۲) و پرل (۲۰۲۲) و سریال این شهر مال ماست بازی کرده است او قرار است نقش سوپرمن را در فیلم آینده دی سی به کارگردانی جیمز گان ایفا کند فیلم سوپرمن میراث‌ اولین فیلم در دنیای دی سی (DCU) است و قرار است در ۱۱ جولای ۲۰۲۵ اکران شود.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram