Scroll down

فیلم های بازیگر Monica Vitti مونیکا ویتی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Monica Vitti ( مونیکا ویتی )
10 فیلم imdb wiki

مونیکا ویتی

مونیکا ویتی (به ایتالیایی: Monica Vitti) بازیگر ایتالیایی است که بیشتر برای ایفای نقش‌هایش در فیلم‌های میکل‌آنجلو آنتونیونی در اوایل دهه شصت شناخته می‌شود. بعد از کار با آنتونیونی ویتی بیشتر تمرکز خود را بر روی بازی در فیلم‌های کمدی گذاشت و فیلم‌های زیادی با ماریو مونیچلی کارگردان ایتالیایی ساخت. ویتی در نقش‌های مقابل بازیگران بزرگی همچون مارچلو ماسترویانی، ریچارد هریس، درک بوگارد و آلن دلون بازی ... ادامه ...

مونیکا ویتی (به ایتالیایی: Monica Vitti) بازیگر ایتالیایی است که بیشتر برای ایفای نقش‌هایش در فیلم‌های میکل‌آنجلو آنتونیونی در اوایل دهه شصت شناخته می‌شود. بعد از کار با آنتونیونی ویتی بیشتر تمرکز خود را بر روی بازی در فیلم‌های کمدی گذاشت و فیلم‌های زیادی با ماریو مونیچلی کارگردان ایتالیایی ساخت. ویتی در نقش‌های مقابل بازیگران بزرگی همچون مارچلو ماسترویانی، ریچارد هریس، درک بوگارد و آلن دلون بازی کرده‌است.
ویتی تا به حال موفق به کسب پنج جایزه دیوید دی دوناتلو برای بهترین بازیگر زن، هفت جایزه گلدن گلاب ایتالیا برای بهترین بازیگر زن، یک جایزه گلدن گلاب ایتالیا برای دستاورد هنری و یک جایزه شیر طلای جشنواره فیلم ونیز برای دستاورد هنری شده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram