Scroll down

فیلم های بازیگر Michèle Morgan میشل مورگان

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Michèle Morgan ( میشل مورگان )
14 فیلم imdb wiki

میشل مورگان

میشل مورگان (فرانسوی: Michèle Morgan‎؛ زادهٔ ۲۹ فوریهٔ ۱۹۲۰ - درگذشته ۲۰ دسامبر ۲۰۱۶) هنرپیشه اهل فرانسه بود. او سه دهه در سینمای فرانسه و آمریکا درخشید و نخستین هنرپیشه‌ای بود که جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم کن را در سال آغازین اهدایش (۱۹۴۶) از آن خود کرد. مورگان همچنین در سال ۱۹۹۲ به پاس نقش‌آفرینی‌هایش در سینمای فرانسه جایزه سزار گرفت. از مهمترین فیلم‌هایی که در آن نقش داشته می‌توان سمفو ... ادامه ...

میشل مورگان (فرانسوی: Michèle Morgan‎؛ زادهٔ ۲۹ فوریهٔ ۱۹۲۰ - درگذشته ۲۰ دسامبر ۲۰۱۶) هنرپیشه اهل فرانسه بود. او سه دهه در سینمای فرانسه و آمریکا درخشید و نخستین هنرپیشه‌ای بود که جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم کن را در سال آغازین اهدایش (۱۹۴۶) از آن خود کرد. مورگان همچنین در سال ۱۹۹۲ به پاس نقش‌آفرینی‌هایش در سینمای فرانسه جایزه سزار گرفت. از مهمترین فیلم‌هایی که در آن نقش داشته می‌توان سمفونی پاستورال و بت افتاده را نام برد.
میشل مورگان در ۲۰ دسامبر ۲۰۱۶ در سن ۹۶ سالگی درگذشت.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram