Scroll down

فیلم های بازیگر Linda Lovelace لیندا لاولیس

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Linda Lovelace ( لیندا لاولیس )
4 فیلم imdb wiki

لیندا لاولیس

لیندا سوزان بورمن (به انگلیسی: Linda Susan Boreman) مشهور به لیندا لاولِیس (به انگلیسی: Linda Lovelace) (زاده ۱۰ ژانویه ۱۹۴۹ - درگذشته ۲۲ آوریل ۲۰۰۲ در دنور، کلرادو)، که به نام صحنه لیندا لاولیس شناخته شده‌است، یک بازیگر پورنوگرافی آمریکایی بود. وی برای بازی در فیلم پورنوی هاردکور گلوی عمیق در سال ۱۹۷۲ شهرت پیدا کرد. اگر چه این فیلم بسیار موفق از آب درآمد اما بورمن بعدها گفت که همسرش Chuck Traynor ... ادامه ...

لیندا سوزان بورمن (به انگلیسی: Linda Susan Boreman) مشهور به لیندا لاولِیس (به انگلیسی: Linda Lovelace) (زاده ۱۰ ژانویه ۱۹۴۹ - درگذشته ۲۲ آوریل ۲۰۰۲ در دنور، کلرادو)، که به نام صحنه لیندا لاولیس شناخته شده‌است، یک بازیگر پورنوگرافی آمریکایی بود. وی برای بازی در فیلم پورنوی هاردکور گلوی عمیق در سال ۱۹۷۲ شهرت پیدا کرد. اگر چه این فیلم بسیار موفق از آب درآمد اما بورمن بعدها گفت که همسرش Chuck Traynor او را تهدید و مجبور به بازی در آن فیلم کرده‌است. بورمن بعدها به مسیحیت گروید، حرفه پورنوگرافی را محکوم کرد و به یک سخنگوی جنبش ضد پورنوگرافی تبدیل شد. همچنین از زندگینامه لیندا لاولیس فیلمی تحت عنوان لاولیس در سال ۲۰۱۳ ساخته شده‌است.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram