Scroll down

فیلم های بازیگر Al Pacino آل پاچینو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Al Pacino ( آل پاچینو )
65 فیلم imdb wiki

آل پاچینو

آلفردو جیمز «اَل» پاچینو (زادهٔ ۲۵ آوریل ۱۹۴۰) بازیگر و کارگردان آمریکایی است. او بیشتر برای شیوهٔ بازیگری سبک متد، پرشور و برون‌گرا خود و با بازی در سه‌گانهٔ پدرخوانده و فیلم‌های بعدازظهر سگی، بوی خوش زن و صورت‌زخمی شناخته می‌شود. او تا به حال هشت بار نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شده‌است. پاچینو در سال ۱۹۹۲ با بازی در نقش سرهنگ فرانک اسلید در فیلم بوی خوش زن توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول ... ادامه ...

آلفردو جیمز «اَل» پاچینو (زادهٔ ۲۵ آوریل ۱۹۴۰) بازیگر و کارگردان آمریکایی است. او بیشتر برای شیوهٔ بازیگری سبک متد، پرشور و برون‌گرا خود و با بازی در سه‌گانهٔ پدرخوانده و فیلم‌های بعدازظهر سگی، بوی خوش زن و صورت‌زخمی شناخته می‌شود. او تا به حال هشت بار نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شده‌است. پاچینو در سال ۱۹۹۲ با بازی در نقش سرهنگ فرانک اسلید در فیلم بوی خوش زن توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورَد. لقب پاچینو «سلطان» است و او را شاهکار بازیگری در تمام ادوار تاریخ سینمای جهان می‌دانند.
پاچینو در سال ۱۹۶۹ و با بازی در فیلم ناتالی و من توانست خود را به‌عنوان یک بازیگر قدرتمند معرفی کند، اما بازی وی در مجموعه فیلم‌های سه قسمتی پدرخوانده نام وی را در لیست برترین‌ها قرار دارد. آل‌پاچینو بخاطر بازی در پدرخوانده برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او همچنین بخاطر بازی در فیلم‌های سرپیکو، بعدازظهر سگی، پدرخوانده: قسمت دوم و و عدالت برای همه … نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و همچنین به خاطر بازی در گلن‌گری گلن راس و دیک تریسی نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. در ضمن پاچینو دو بار برنده جایزه امی برای سریال‌های تو جک را نمی‌شناسی و فرشتگان در آمریکا شده‌است. جایزه امی، جایزه اسکار تلویزیونی است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram