Scroll down

فیلم های بازیگر Ken Starr کنت استار

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Ken Starr ( کنت استار )
3 فیلم imdb wiki

کنت استار

کنت استار (انگلیسی: Ken Starr؛ زادهٔ ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۴۶، درگذشته ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۲ (۷۶ سال)) یک سیاست‌مدار اهل ایالات متحده آمریکا و وکیل و قاضی بود. استار از سال ۱۹۹۴تا ۱۹۹۸تحقیقاتی را از اعضای دولت کلینتون، معروف به جنجال وایت واتر، رهبری کرد. استار قبلاً به عنوان قاضی استیناف فدرال در دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه کلمبیا از سال ۱۹۸۳ تا ۱۹۸۹ و به عنوان قاضی ایالات متحده خدمت کرد. او سلیسیتر ک ... ادامه ...

کنت استار (انگلیسی: Ken Starr؛ زادهٔ ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۴۶، درگذشته ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۲ (۷۶ سال)) یک سیاست‌مدار اهل ایالات متحده آمریکا و وکیل و قاضی بود. استار از سال ۱۹۹۴تا ۱۹۹۸تحقیقاتی را از اعضای دولت کلینتون، معروف به جنجال وایت واتر، رهبری کرد. استار قبلاً به عنوان قاضی استیناف فدرال در دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه کلمبیا از سال ۱۹۸۳ تا ۱۹۸۹ و به عنوان قاضی ایالات متحده خدمت کرد. او سلیسیتر کل ایالات متحده آمریکا از سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۳در دوران ریاست جمهوری جورج اچ دبلیو بوش بود. کنت استار شخص سال مجله تایم در سال ۱۹۹۸ شد.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram