Scroll down

فیلم های بازیگر DJ Shadow دی‌جی شدو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر DJ Shadow ( دی‌جی شدو )
1 فیلم imdb wiki

دی‌جی شدو

جاشوا پل "جاش" دیویس (به انگلیسی: Joshua Paul "Josh" Davis)(زاده ۲۹ ژوئن ۱۹۷۲) که بیشتر با نام دی‌جی شَدو شناخته می‌شود، تهیه‌کنندهٔ موسیقی، دی‌جی و ترانه‌نویس آمریکایی است.دی‌جی شد و به عنوان یکی از اصلی‌ترین افراد در گسترش موسیقی اینسترومنتال هیپ‌هاپ شناخته می‌شود و یکی از اصلی‌ترین افراد در موسیقی مستقل هیپ هاپ به‌شمار می‌رود.شدو با انتشار آلبوم اول خود Endtroducing..... توجه بسیاری از منتقدین ... ادامه ...

جاشوا پل "جاش" دیویس (به انگلیسی: Joshua Paul "Josh" Davis)(زاده ۲۹ ژوئن ۱۹۷۲) که بیشتر با نام دی‌جی شَدو شناخته می‌شود، تهیه‌کنندهٔ موسیقی، دی‌جی و ترانه‌نویس آمریکایی است.دی‌جی شد و به عنوان یکی از اصلی‌ترین افراد در گسترش موسیقی اینسترومنتال هیپ‌هاپ شناخته می‌شود و یکی از اصلی‌ترین افراد در موسیقی مستقل هیپ هاپ به‌شمار می‌رود.شدو با انتشار آلبوم اول خود Endtroducing..... توجه بسیاری از منتقدین را به خود جلب کرد.این آلبوم تماماً از قطعات تمرینی و نمونه‌کارهای او ساخته شده بود.دی‌جی شد و همچنین صاحب مجموعهٔ آرشیو موسیقی بسیاری بزرگی شامل بیش از ۶۰،۰۰۰ قطعه‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram