Scroll down

فیلم های بازیگر Fernandel فرناندل

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Fernandel ( فرناندل )
16 فیلم imdb wiki

فرناندل

فرناندل (فرانسوی: Fernandel‎) (زاده ۳ مه ۱۹۰۳ و درگذشته ۲۶ فوریه ۱۹۷۱) خواننده، بازیگر و کارگردان اهل فرانسه بود. او که در جوانی در سالنهای نمایش مارسی، شهر زادگاه خود آوازه خوانی می کرد، در ۱۹۲۸ روانهٔ پاریس شد و در سالن مجلل موسیقی بوبینو به اجرای آواز کمیک پرداخت و این اجرا برای او شهرت به ارمغان آورد. فرناندل با بازی در چند فیلم نظیر دختر چاه‌کن (۱۹۴۱) توپاز (۱۹۵۱) به کارگردانی مارسل پانیول، د ... ادامه ...

فرناندل (فرانسوی: Fernandel‎) (زاده ۳ مه ۱۹۰۳ و درگذشته ۲۶ فوریه ۱۹۷۱) خواننده، بازیگر و کارگردان اهل فرانسه بود. او که در جوانی در سالنهای نمایش مارسی، شهر زادگاه خود آوازه خوانی می کرد، در ۱۹۲۸ روانهٔ پاریس شد و در سالن مجلل موسیقی بوبینو به اجرای آواز کمیک پرداخت و این اجرا برای او شهرت به ارمغان آورد. فرناندل با بازی در چند فیلم نظیر دختر چاه‌کن (۱۹۴۱) توپاز (۱۹۵۱) به کارگردانی مارسل پانیول، دنیای کوچک دون کامیلو (۱۹۵۲) و دور دنیا در هشتاد روز به اوج شهرت رسید.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram