Scroll down

فیلم های بازیگر Harvey Weinstein هاروی واینستین

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Harvey Weinstein ( هاروی واینستین )
8 فیلم imdb wiki

هاروی واینستین

هاروی وایْنْسْتین (انگلیسی: Harvey Weinstein‎؛ زادهٔ ۱۹ مارس ۱۹۵۲) تهیه‌کننده فیلم آمریکایی است. او و برادرش، باب واینستین شرکت سرگرمی میراماکس را تأسیس کردند، که این شرکت چندین فیلم مستقل موفق از جمله فیلم‌های سکس، دروغ و نوار ویدئویی (۱۹۹۸)، بازی گریه (۱۹۹۲)، داستان عامه‌پسند (۱۹۹۴)، موجودات آسمانی (۱۹۹۴)، لاس زدن با فاجعه (۱۹۹۶) و شکسپیر عاشق (۱۹۹۸) را تولید کرد. واینستین یک جایزه اسکار به خاط ... ادامه ...

هاروی وایْنْسْتین (انگلیسی: Harvey Weinstein‎؛ زادهٔ ۱۹ مارس ۱۹۵۲) تهیه‌کننده فیلم آمریکایی است. او و برادرش، باب واینستین شرکت سرگرمی میراماکس را تأسیس کردند، که این شرکت چندین فیلم مستقل موفق از جمله فیلم‌های سکس، دروغ و نوار ویدئویی (۱۹۹۸)، بازی گریه (۱۹۹۲)، داستان عامه‌پسند (۱۹۹۴)، موجودات آسمانی (۱۹۹۴)، لاس زدن با فاجعه (۱۹۹۶) و شکسپیر عاشق (۱۹۹۸) را تولید کرد. واینستین یک جایزه اسکار به خاطر تولید فیلم شکسپیر عاشق و هفت جایزه تونی برای بازی‌ها و موزیکال‌های گوناگون از جمله آگوست: اوسیج کانتی دریافت کرده‌است. او و برادرش بعداً در سال ۲۰۰۵ واینستین کمپانی را تأسیس کردند.
در اکتبر ۲۰۱۷، پیرو اتهامات آزار جنسی علیه واینستین او از شرکتش و آکادمی علوم و هنرهای سینما اخراج شد. تا ۳۱ اکتبر ۲۰۱۷، بیش از ۸۰ زن اتهاماتی را علیه واینستین وارد کرده بودند. اتهامات باعث به وجود آمدن کمپین رسانه اجتماعی «#من‌هم» و ادعاهای بسیاری در رابطه با سوءاستفاده جنسی مشابه واینستین، علیه مردان قدرتمند در سراسر جهان شد که اثر واینستین نامیده شد و باعث عزل و برکناری بسیاری از آنان شد. در ۲۴ فوریه ۲۰۲۰، دو مورد از مجموع پنج مورد اتهامات مرتکب شده در ایالت نیویورک واینستین در دادگاهی در در این ایالت تأیید شده و او به ۲۳ سال حبس محکوم شد.دادگاه رسیدگی به اتهامات جنسی او در ایالت کالیفرنیا به دلیل دنیاگیر شدن بیماری کروناویروس به تعویق افتاده است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram