Scroll down

فیلم های بازیگر Kelly Brook کلی بروک

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Kelly Brook ( کلی بروک )
8 فیلم imdb wiki

کلی بروک

کلی بروک (به انگلیسی: Kelly Brook) (زاده ۲۳ نوامبر ۱۹۷۹ در روچستر، انگلستان) مدل، هنرپیشه و مجری برنامه‌های تلویزیونی است. او در سن ۱۸ سالگی به عنوان مجری برنامه «صبحانه بزرگ» برای شبکه چهار انگلیس کار کرد. بروک درسال ۲۰۰۵ در نظر خواهی مجله FHM به عنوان سکسی‌ترین زن جهان انتخاب شد. در سال ۲۰۱۰، در یک نظرخواهی که از ۲۰۰۰ نفر توسط «Fitness First» انجام شد بروک با ۳۲ درصد آراء به عنوان دارنده بهترین ... ادامه ...

کلی بروک (به انگلیسی: Kelly Brook) (زاده ۲۳ نوامبر ۱۹۷۹ در روچستر، انگلستان) مدل، هنرپیشه و مجری برنامه‌های تلویزیونی است. او در سن ۱۸ سالگی به عنوان مجری برنامه «صبحانه بزرگ» برای شبکه چهار انگلیس کار کرد. بروک درسال ۲۰۰۵ در نظر خواهی مجله FHM به عنوان سکسی‌ترین زن جهان انتخاب شد. در سال ۲۰۱۰، در یک نظرخواهی که از ۲۰۰۰ نفر توسط «Fitness First» انجام شد بروک با ۳۲ درصد آراء به عنوان دارنده بهترین بدن در میان افراد مشهور انتخاب شد. او دارای سینه ۳۲ اینچی و بدن سایز ۸ می‌باشد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram