Scroll down

فیلم های بازیگر Bryan Stevenson بریان استیونسون

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Bryan Stevenson ( بریان استیونسون )
6 فیلم imdb wiki

بریان استیونسون

بریان ای. استیونسون (متولد 14 نوامبر 1959) حقوقدان، فعال حوزهٔ عدالت اجتماعی، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی سازمان غیرانتفاعی شهروندان پییشگام در زمینهٔ عدالت برابر و استاد کلینیکی دانشکدهٔ حقوق دانشگاه نیویورک است. استیونسون ساکن مونتگمری (آلاباما) است و تبعیض علیه فقرا و اقلیتها، به ویژه کودکان، را در نظام عدالت کیفری به چالش کشیده است. او به صدور آراء دادگاهی که منجر به منع محکومیت کودکان زیر 18 سال ... ادامه ...

بریان ای. استیونسون (متولد 14 نوامبر 1959) حقوقدان، فعال حوزهٔ عدالت اجتماعی، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی سازمان غیرانتفاعی شهروندان پییشگام در زمینهٔ عدالت برابر و استاد کلینیکی دانشکدهٔ حقوق دانشگاه نیویورک است. استیونسون ساکن مونتگمری (آلاباما) است و تبعیض علیه فقرا و اقلیتها، به ویژه کودکان، را در نظام عدالت کیفری به چالش کشیده است. او به صدور آراء دادگاهی که منجر به منع محکومیت کودکان زیر 18 سال به مرگ یا حبس ابد بدون آزادی مشروط شد، کمک کرده‌است. معاضدت قضایی استیونسون در پرونده‌های مختلف، منجر به نجات ده‌ها زندانی از مجازات اعدام شده‌است. او وکالت افراد فقیر زیادی را بر عهده گرفته و به اصلاحات صنفی با هدف بهبود مدیریت عدالت کیفری دست یازیده است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram