Scroll down

فیلم های بازیگر Natalie Portman ناتالی پورتمن

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Natalie Portman ( ناتالی پورتمن )
57 فیلم imdb wiki

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن (به انگلیسی: Natalie Portman) (زادهٔ نِتالی هِرشلاگ؛ ۹ ژوئن ۱۹۸۱) یک بازیگر و فیلم‌ساز با تابعیت دوگانه ایالات متحده و اسرائیل است. او تاکنون جایزه‌های مختلفی از جمله اسکار، بفتا و گلدن گلوب دریافت کرده‌است.
پورتمن در نخستین فیلم بلند سینمایی‌اش، لئون حرفه‌ای (۱۹۹۴) به عنوان یک کودک کینه‌توز قاتل ظاهر شد. در حالی که هنوز در دبیرستان بود، پورتمن در نقش پدمه آمیدالا در جنگ ستارگان اپیز ... ادامه ...

ناتالی پورتمن (به انگلیسی: Natalie Portman) (زادهٔ نِتالی هِرشلاگ؛ ۹ ژوئن ۱۹۸۱) یک بازیگر و فیلم‌ساز با تابعیت دوگانه ایالات متحده و اسرائیل است. او تاکنون جایزه‌های مختلفی از جمله اسکار، بفتا و گلدن گلوب دریافت کرده‌است.
پورتمن در نخستین فیلم بلند سینمایی‌اش، لئون حرفه‌ای (۱۹۹۴) به عنوان یک کودک کینه‌توز قاتل ظاهر شد. در حالی که هنوز در دبیرستان بود، پورتمن در نقش پدمه آمیدالا در جنگ ستارگان اپیزود اول: تهدید شبح (۱۹۹۹) نقش آفرینی کرد که باعث شد در عرصه بین‌المللی شناخته شود. منتقدان بازی پورتمن برای هر جا جز این‌جا (۱۹۹۹) در نقش یک نوجوان با بلوغ زودرس را ستودند. از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳، پورتمن در دانشگاه هاروارد برای لیسانس روانشناسی تحصیل کرد؛ در حالی که همچنان به فعالیتش در سه‌گانه پیش‌درآمد جنگ ستارگان (۲۰۰۲، ۲۰۰۵) ادامه می‌داد. در سال ۲۰۰۱، پورتمن در تئاتر مرغ دریایی اثر آنتون چخوف نقش‌آفرینی کرد. در سال ۲۰۰۴، پورتمن نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در نقش یک استریپر مرموز در درام عاشقانه نزدیک‌تر شد.
حرفه پورتمن با نقش‌آفرینی او به عنوان ایوی هموند در وی مثل وندتا (۲۰۰۶)، آن بولین در دختر دیگر بولین (۲۰۰۸) و یک بالرین که ذهناً شکنجه شده در فیلم وحشت روان‌شناختی قوی سیاه (۲۰۱۰)، که برای آن برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او در فیلم کمدی عاشقانه بدون تعهد (۲۰۱۱) درخشید و به عنوان جین فاستر در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول، ثور (۲۰۱۱) و ثور: دنیای تاریک (۲۰۱۳) ظاهر شد. برای به تصویر کشیدن ژاکلین کندی در فیلم زندگینامه‌ای جکی (۲۰۱۶)، پورتمن برای سومین بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد.
فیلم‌های کارگردانی شده توسط پورتمن شامل حوا (۲۰۰۸) و قصه عشق و تاریکی (۲۰۱۵) است. او مدافع حقوق حیوانات و محیط زیست است. در سال ۲۰۱۲، پورتمن با بنجامین میلپید ازدواج کرد. او از این ازدواج دو فرزند دارد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram