Scroll down

فیلم های بازیگر Tami Stronach تامی استروناخ

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Tami Stronach ( تامی استروناخ )
1 فیلم imdb wiki

تامی استروناخ

تامی استروناخ (زاده ۳۱ ژوئیهٔ ۱۹۷۲ میلادی، تهران، ایران) یک رقصنده و بازیگر اسراییلی آمریکایی است. او از پدر و مادری اسراییلی و اسکاتلندی در تهران متولد شد. پدر او دیوید استروناخ یک باستان‌شناس معروف بود که در دانشگاه کالیفرنیا برکلی کار میکرد. دیوید با همسر خود روث وادیا که یک باستانشناس اسراییلی بود در تهران آشنا شد. آن‌ها بعد از آن به زودی ازدواج کردند و تامی فرزند دوم آنان بود. خانواده او در ز ... ادامه ...

تامی استروناخ (زاده ۳۱ ژوئیهٔ ۱۹۷۲ میلادی، تهران، ایران) یک رقصنده و بازیگر اسراییلی آمریکایی است. او از پدر و مادری اسراییلی و اسکاتلندی در تهران متولد شد. پدر او دیوید استروناخ یک باستان‌شناس معروف بود که در دانشگاه کالیفرنیا برکلی کار میکرد. دیوید با همسر خود روث وادیا که یک باستانشناس اسراییلی بود در تهران آشنا شد. آن‌ها بعد از آن به زودی ازدواج کردند و تامی فرزند دوم آنان بود. خانواده او در زمان انقلاب ایران به اسراییل رفتند و سپس به آمریکا مهاجرت کردند. تامی در کودکی در چندین فیلم به عنوان بازیگر کودک ظاهر شد. در بزرگسالی او رقص را به صورت حرفه‌ای دنبال کرد و در تیم رقص اسراییل حضور داشت.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram