Scroll down

فیلم های بازیگر Lina Leandersson لینا لئاندرشون

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Lina Leandersson ( لینا لئاندرشون )
1 فیلم imdb wiki

لینا لئاندرشون

لینا لئاندرشون (به انگلیسی: Lina Leandersson) (زادهٔ ۲۷ سپتامبر ۱۹۹۵) بازیگر نوجوان ایرانی - سوئدی است. وی نقشی کلیدی در فیلم سوئدی آدم درست را راه بده بازی کرده‌است. کمی پس از متولد شدن در شهر فالون، لی اندرسون بازیگری را در همان سال‌های اول زندگی اش آغاز کرد. وی نخستین بار به بازیگری در تئاتری محلی پرداخت و پس از آن چندین بار در سال ۲۰۰۶ میلادی، به‌طور مستقیم، در تلویزیون ظاهر شد. در سن یازده سا ... ادامه ...

لینا لئاندرشون (به انگلیسی: Lina Leandersson) (زادهٔ ۲۷ سپتامبر ۱۹۹۵) بازیگر نوجوان ایرانی - سوئدی است. وی نقشی کلیدی در فیلم سوئدی آدم درست را راه بده بازی کرده‌است. کمی پس از متولد شدن در شهر فالون، لی اندرسون بازیگری را در همان سال‌های اول زندگی اش آغاز کرد. وی نخستین بار به بازیگری در تئاتری محلی پرداخت و پس از آن چندین بار در سال ۲۰۰۶ میلادی، به‌طور مستقیم، در تلویزیون ظاهر شد. در سن یازده سالگی، لی اندرسون برای بازی در فیلم آدم درست را راه بده با کارگردان آن (Tomas Alfredson) شروع به همکاری کرد به طوری که در این فیلم موفقیتی جهانی بدست آورد. نقش منحصربه‌فرد او به عنوان یک خون‌آشام، تحت نام ایلی (Eli) نه تنها باعث شد تا بسیاری به نقد، تحلیل و بررسی فیلم ذکر شده بپردازند، بلکه وی نامزد و دریافت کنندهٔ بسیاری از جوایز بازیگری شود.




سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram