Scroll down

فیلم های بازیگر Jim Parsons جیم پارسونز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Jim Parsons ( جیم پارسونز )
28 فیلم imdb wiki

جیم پارسونز

جیمز جوزف «جیم» پارسونز (به انگلیسی: James Joseph "Jim" Parsons) متولد ۲۴ مارس ۱۹۷۳ یک بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی است که بیشتر به خاطر ایفای نقش شلدون کوپر در سریال کمدی موقعیت شبکه سی‌بی‌اس، تئوری بیگ بنگ مشهور است. بازی او به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت این سریال عنوان شده‌است. وی تاکنون موفق به دریافت چندین جایزه شده‌است از جمله چهار جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک س ... ادامه ...

جیمز جوزف «جیم» پارسونز (به انگلیسی: James Joseph "Jim" Parsons) متولد ۲۴ مارس ۱۹۷۳ یک بازیگر سینما و تلویزیون آمریکایی است که بیشتر به خاطر ایفای نقش شلدون کوپر در سریال کمدی موقعیت شبکه سی‌بی‌اس، تئوری بیگ بنگ مشهور است. بازی او به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت این سریال عنوان شده‌است. وی تاکنون موفق به دریافت چندین جایزه شده‌است از جمله چهار جایزه امی برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در یک سریال کمدی و یک جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر مرد در یک سریال کمدی یا موزیکال. پارسونز در سال ۲۰۱۱ با بازی در نقش تامی بوت رایت در نمایشنامهٔ قلب طبیعی وارد تئاتر برادوی شد که برایش نامزدی در «جایزهٔ دراما دسک» را به ارمغان آورد. او در فیلم برگرفته شده از این نمایش‌نامه نیز به ایفای همین نقش پرداخت که منجر به دریافت هفتمین نامزدی جایزه امی این بار در قسمت بهترین بازیگر مکمل مرد در یک مینی سریال یا فیلم برای وی شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram