Scroll down

فیلم های بازیگر Olivia Newton-John الیویا نیوتن جان

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Olivia Newton-John ( الیویا نیوتن جان )
9 فیلم imdb wiki

الیویا نیوتن جان

الیویا نیوتن-جان
(به استرالیایی: Olivia Newton-John) (زادهٔ ۲۶ سپتامبر ۱۹۴۸) بازیگر و خوانندهٔ انگلیسی است. او به همراه جان تراولتا بازیگرهای اصلی فیلم موزیکال گریس بودند که هم خود فیلم و هم موسیقی‌اش از موفق‌ترین‌های تاریخ هالیوود هستند. الیویا نیوتن تا به‌امروز ۴ جایزهٔ گرمی دریافت کرده‌است، ۵ ترانهٔ شمارهٔ ۱ در جدول پُرفروش‌ترین‌های ایالات متحده داشته و ۱۰ ترانهٔ دیگر او در زمان انتشارشان جزو ... ادامه ...

الیویا نیوتن-جان
(به استرالیایی: Olivia Newton-John) (زادهٔ ۲۶ سپتامبر ۱۹۴۸) بازیگر و خوانندهٔ انگلیسی است. او به همراه جان تراولتا بازیگرهای اصلی فیلم موزیکال گریس بودند که هم خود فیلم و هم موسیقی‌اش از موفق‌ترین‌های تاریخ هالیوود هستند. الیویا نیوتن تا به‌امروز ۴ جایزهٔ گرمی دریافت کرده‌است، ۵ ترانهٔ شمارهٔ ۱ در جدول پُرفروش‌ترین‌های ایالات متحده داشته و ۱۰ ترانهٔ دیگر او در زمان انتشارشان جزو ۱۰ آهنگ برتر بیلبورد ۱۰۰تای برتر بوده‌اند.
وی در دوره ای از زندگی با بیماری سرطان روبه رو شد و از این رو با خیریه‌هایی که به مقابله با سرطان می‌پرداختند همکاری داشت. همچنین در همین راستا، مرکزی به نام اولیویا نیوتن جان در استرالیا تأسیس شد.
او همچنین در فیلم زانادو بازی کرده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram