Scroll down

فیلم های بازیگر Edmund Gwenn ادموند گون

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Edmund Gwenn ( ادموند گون )
15 فیلم imdb wiki

ادموند گون

ادموند گون (انگلیسی: Edmund Gwenn‎؛ ۲۶ سپتامبر ۱۸۷۷ – ۶ سپتامبر ۱۹۵۹) هنرپیشه اهل انگلستان بود. شهرت او به خاطر بازی در نقش کریس کرینگل در فیلم «معجزه کریسمس خیابان 34» محصول سال 1947 است که برای ایفای آن برندهٔ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل و جایزه گلدن گلاب شد. او جایزهٔ دومین گلدن گلاب خود را همراه با نامزدی جایزه اسکار برای فیلم کمدی «میر 880» (1950) را دریافت کرد. او همچنین در چهار فیلم ... ادامه ...

ادموند گون (انگلیسی: Edmund Gwenn‎؛ ۲۶ سپتامبر ۱۸۷۷ – ۶ سپتامبر ۱۹۵۹) هنرپیشه اهل انگلستان بود. شهرت او به خاطر بازی در نقش کریس کرینگل در فیلم «معجزه کریسمس خیابان 34» محصول سال 1947 است که برای ایفای آن برندهٔ جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل و جایزه گلدن گلاب شد. او جایزهٔ دومین گلدن گلاب خود را همراه با نامزدی جایزه اسکار برای فیلم کمدی «میر 880» (1950) را دریافت کرد. او همچنین در چهار فیلم به کارگردانی آلفرد هیچکاک بازی کرده است. او به عنوان یک بازیگر تئاتر صحنه ای در غرب و برادوی ، با طیف گسترده ای از آثار نمایشنامه نویسان مدرن، از جمله برنارد شاو، جان گالسوثی و جی بی بیستلی به روی صحنه رفت. پس از جنگ جهانی دوم، او به ایالات متحده مهاجرت کرد و در این دوران موفق به ورود به هالیوود و برادوی شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram