Scroll down

فیلم های بازیگر Jay Leno جی لنو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Jay Leno ( جی لنو )
64 فیلم imdb wiki

جی لنو

جیمز داگلاس موئیر "جی" لنو (به انگلیسی: James Douglas Muir "Jay" Leno) (متولد ۱۹۵۰ نیویورک) کمدین آمریکایی، بازیگر، نویسنده، تولیدکننده، گوینده و مجری است.
لنو از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۹ مجری برنامه «شوی امشب با جی لنو» در شبکه NBC بوده است. از سپتامبر سال ۲۰۰۹، لنو برنامه‌ای با عنوان «شوی لنو» را در همین شبکه اجرا کرد. این برنامه شویی گفتگومحور بود که آخرهفته‌ها و در ساعت ده شب که یکی از پربیننده‌ترین ز ... ادامه ...

جیمز داگلاس موئیر "جی" لنو (به انگلیسی: James Douglas Muir "Jay" Leno) (متولد ۱۹۵۰ نیویورک) کمدین آمریکایی، بازیگر، نویسنده، تولیدکننده، گوینده و مجری است.
لنو از سال ۱۹۹۲ تا ۲۰۰۹ مجری برنامه «شوی امشب با جی لنو» در شبکه NBC بوده است. از سپتامبر سال ۲۰۰۹، لنو برنامه‌ای با عنوان «شوی لنو» را در همین شبکه اجرا کرد. این برنامه شویی گفتگومحور بود که آخرهفته‌ها و در ساعت ده شب که یکی از پربیننده‌ترین زمان‌های تلویزیون است، روی آنتن می‌رفت. بعد از این که پخش برنامه «شوی امشب با لنو» در ژانویه سال ۲۰۱۰ بر اثر بحث و مجادله درون شبکه‌ای متوقف شد، لنو در تاریخ یکم مارس ۲۰۱۰ مجدداً به مجری‌گری در برنامه «شوی امشب با جی لنو» پرداخت. آخرین قسمت این برنامه در تاریخ ششم فوریه ۲۰۱۴ روی آنتن شبکه NBC رفت. در همین سال لنو به جمع افراد برگزیده در تالار افتخارات تلویزیون راه یافت.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram