Scroll down

فیلم های بازیگر Karen Black کرن بلک

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Karen Black ( کرن بلک )
46 فیلم imdb wiki

کرن بلک

کرن بلک زیگلر (انگلیسی: Karen Black‎؛ زاده ۱ ژوئیهٔ ۱۹۳۹ درگذشته ۸ اوت ۲۰۱۳(2013-08-08)) هنرپیشه، خواننده و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا بود. وی بین سال‌های ۱۹۶۰ تا ۲۰۱۳ میلادی فعالیت می‌کرد. او به واسطۀ حضورش در فیلم های مستقل مختلف در دهه 1970 رشد کرد. او در طول دوران حرفه خود افتخارات بسیار زیادی را به دست آورد که از جملۀ آن ها می توان به سه نامزدی جایزه گلدن گلاب ، که دو با از آن ها ... ادامه ...

کرن بلک زیگلر (انگلیسی: Karen Black‎؛ زاده ۱ ژوئیهٔ ۱۹۳۹ درگذشته ۸ اوت ۲۰۱۳(2013-08-08)) هنرپیشه، خواننده و فیلم‌نامه‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا بود. وی بین سال‌های ۱۹۶۰ تا ۲۰۱۳ میلادی فعالیت می‌کرد. او به واسطۀ حضورش در فیلم های مستقل مختلف در دهه 1970 رشد کرد. او در طول دوران حرفه خود افتخارات بسیار زیادی را به دست آورد که از جملۀ آن ها می توان به سه نامزدی جایزه گلدن گلاب ، که دو با از آن ها منتهی به برگزیده شدن او گردید و همچنین نامزدی جایزه اسکار برای بهترین نقش مکمل زن، اشاره کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram