Scroll down

فیلم های بازیگر John Lurie جان لوری هنرمند

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر John Lurie ( جان لوری (هنرمند) )
10 فیلم imdb wiki

جان لوری (هنرمند)

جان لوری (انگلیسی: John Lurie‎؛ زادهٔ ۱۴ دسامبر ۱۹۵۲) یک موسیقی‌دان، نقاش، هنرپیشه، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم اهل ایالات متحده آمریکا است. او گروه موسیقی جاز The Lounge Lizards بنیان‌گذاری کرد، و در ۱۹ فیلم از جمله عجیب‌تر از بهشت و مغلوب قانون بازی کرد و برای۲۰ اثر تلویزیونی و سینمایی موسیقی ساخت اجرا کرد، و همچنین در زمینهٔ تهیه‌کنندگی و کارگردانی فعالیت کرد؛ و در سریال تلویزیونی Fishing with J ... ادامه ...

جان لوری (انگلیسی: John Lurie‎؛ زادهٔ ۱۴ دسامبر ۱۹۵۲) یک موسیقی‌دان، نقاش، هنرپیشه، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم اهل ایالات متحده آمریکا است. او گروه موسیقی جاز The Lounge Lizards بنیان‌گذاری کرد، و در ۱۹ فیلم از جمله عجیب‌تر از بهشت و مغلوب قانون بازی کرد و برای۲۰ اثر تلویزیونی و سینمایی موسیقی ساخت اجرا کرد، و همچنین در زمینهٔ تهیه‌کنندگی و کارگردانی فعالیت کرد؛ و در سریال تلویزیونی Fishing with John ایفای نقش کرد. در سال ۱۹۹۶ برای موسیقی متن فیلم برای کوتوله را بگیرید نامزد دریافت جایزه گرمی شد، و آلبومThe Legendary Marvin Pontiac: Greatest Hits او توسط منتقدین و نوازندگان دیگر مورد تحسین قرار گرفته‌است.
لوری از سال ۲۰۰۰، از نشانه‌های مربوط به «بیماری مزمن لایم» رنج می‌برد؛ و او توجه خود را به نقاشی معطوف کرده‌است. آثار هنری او در گالری‌ها و موزه‌ها در سراسر جهان به نمایش گذاشته شده‌است. نقاشی بدوی او با نامBear Surprise در سال ۲۰۰۶ به یک یادبود اینترنتی تبدیل شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram