Scroll down

فیلم های بازیگر Leslie Cheung لسلی چونگ

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Leslie Cheung ( لسلی چونگ )
30 فیلم imdb wiki

لسلی چونگ

لسلی چونگ (به چینی: 張國榮) (۱۲ سپتامبر ۱۹۵۶ — ۱ آوریل ۲۰۰۳) خواننده و بازیگر هنگ کنگی بود. او یکی از بنیانگذاران سبک موسیقی کانتوپوپ محسوب میشود . در سال 1989 ، چونگ بازنشستگی خود را از صنعت موسیقی به عنوان خواننده پاپ اعلام کرد.او نخست برای خوانندگی و بعدها برای بازیگری در فیلم‌های چینی زبان، محبوبیت و شهرت زیادی در آسیا کسب کرد. چونگ از معدود بازیگرانی بود که به نقش‌آفرینی شخصیت‌های همجنس‌گرا تمای ... ادامه ...

لسلی چونگ (به چینی: 張國榮) (۱۲ سپتامبر ۱۹۵۶ — ۱ آوریل ۲۰۰۳) خواننده و بازیگر هنگ کنگی بود. او یکی از بنیانگذاران سبک موسیقی کانتوپوپ محسوب میشود . در سال 1989 ، چونگ بازنشستگی خود را از صنعت موسیقی به عنوان خواننده پاپ اعلام کرد.او نخست برای خوانندگی و بعدها برای بازیگری در فیلم‌های چینی زبان، محبوبیت و شهرت زیادی در آسیا کسب کرد. چونگ از معدود بازیگرانی بود که به نقش‌آفرینی شخصیت‌های همجنس‌گرا تمایل داشت. بازی در فیلم بدرود همخوابه من (۱۹۹۳) برای او شهرتی جهانی به ارمغان آورد.از دیگر فیلم‌های او می‌توان به سرخ اشاره کرد.
چونگ با پایین پریدن از طبقه ۲۴ هتلی در هنگ کنگ به زندگی خود پایان داد. او در یاداشتی نوشته بود که از افسردگی رنج می‌برده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram