Scroll down

فیلم های بازیگر Olivia de Havilland اولیویا دی هاویلند

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Olivia de Havilland ( اولیویا دی هاویلند )
21 فیلم imdb wiki

اولیویا دی هاویلند

اولیویا مری دی هاویلند (به انگلیسی: Olivia Mary de Havilland) (زادهٔ ۱ ژوئیه ۱۹۱۶ در توکیو) هنرپیشه بریتانیایی-آمریکایی برنده جایزه اسکار شناخته شده برای نقش‌های اوایل است و وی از والدینی انگلیسی در توکیو متولد شد، دی هاویلند و خواهر کوچکترش جون فونتین در سال ۱۹۱۹ به کالیفرنیا نقل مکان نمودند. او در نقش «ملانی همیلتون» در بر باد رفته (۱۹۳۹) و نقش مقابل ارول فلین در ماجراهای رابین‌هود (۱۹۳۸)، شهر د ... ادامه ...

اولیویا مری دی هاویلند (به انگلیسی: Olivia Mary de Havilland) (زادهٔ ۱ ژوئیه ۱۹۱۶ در توکیو) هنرپیشه بریتانیایی-آمریکایی برنده جایزه اسکار شناخته شده برای نقش‌های اوایل است و وی از والدینی انگلیسی در توکیو متولد شد، دی هاویلند و خواهر کوچکترش جون فونتین در سال ۱۹۱۹ به کالیفرنیا نقل مکان نمودند. او در نقش «ملانی همیلتون» در بر باد رفته (۱۹۳۹) و نقش مقابل ارول فلین در ماجراهای رابین‌هود (۱۹۳۸)، شهر داج (۱۹۳۹)، ردپای سانتا فه (۱۹۴۰) حضور داشت.
او یکی از آخرین بازماندگان سینمای کلاسیک هالیوود و پیرترین بازیگر در قید حیاتی است که برنده جایزه اسکار شده‌است. وی همچنین آخرین بازیگر بازمانده از بین هنرپیشگان اصلی فیلم کلاسیک بر باد رفته می‌باشد.
دی هاویلند و خواهر فونتین تنها دو خویشاوندی هستند که برنده جایزه اسکار نقش اول شده‌اند. وی همچنین جایزه هیئت ملی بازبینی فیلم، جایزه حلقه منتقدان فیلم نیویورک، روبان نقره‌ای اتحادیه ملی روزنامه‌نگاران سینمایی ایتالیا و جایزه ولپی جشنواره فیلم بخاطر ایفای نقش در فیلم گودال مار (۱۹۴۸) دریافت نموده‌است. جایزه گلدن گلوب بخاطر ایفای نقش در وارثه در ۱۹۵۰ و برای آناستازیا: در ۱۹۸۷ به وی اعطا شده‌است. بخاطر فعالیت‌هایش در سینما، به دریافت یک ستاره در پیاده‌رو شهرت هالیوود، مفتخر شده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram