Scroll down

فیلم های بازیگر Brant Daugherty برنت داتری

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Brant Daugherty ( برنت داتری )
14 فیلم imdb wiki

برنت داتری

برنت دیوید داتری (متولد ۲۰آگوست ۱۹۸۵) یک بازیگر آمریکایی است. او بخاطر نقش خود به عنوان نوئل کان در مجموعه تلویزیونی دروغگوهای کوچک زیبا شناخته شده‌است. در سال ۲۰۱۳ او در درام روزهای زندگی ما، نقش برایان را گرفت.در سال ۲۰۱۳ به جمع بازیگران فصل ۷ همسران ارتشی درنقش پاتریک کلارک پیوست که در آوریل ۲۰۱۳ روی آنتن رفت.در پاییز ۲۰۱۳، در کمدی بازی‌های گرسنگی از جیسون فریدبرگ و ارون سلتزر نقشی گرفت. در سال ... ادامه ...

برنت دیوید داتری (متولد ۲۰آگوست ۱۹۸۵) یک بازیگر آمریکایی است. او بخاطر نقش خود به عنوان نوئل کان در مجموعه تلویزیونی دروغگوهای کوچک زیبا شناخته شده‌است. در سال ۲۰۱۳ او در درام روزهای زندگی ما، نقش برایان را گرفت.در سال ۲۰۱۳ به جمع بازیگران فصل ۷ همسران ارتشی درنقش پاتریک کلارک پیوست که در آوریل ۲۰۱۳ روی آنتن رفت.در پاییز ۲۰۱۳، در کمدی بازی‌های گرسنگی از جیسون فریدبرگ و ارون سلتزر نقشی گرفت. در سال ۲۰۱۴، در مجموعه تلویزیونی مدیریت خشم بازی کرد.
داتری در فصل۱۷ رقص با ستارگان شرکت کرد که در هفته هشتم رقابت حذف شد و در جایگاه هفتم قرار گرفت. در سال ۲۰۱۶، او برای نقش لوک ساویر در فیلم پنجاه طیف آزادی انتخاب شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram