Scroll down

فیلم های بازیگر Harry Belafonte هری بلافونته

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Harry Belafonte ( هری بلافونته )
34 فیلم imdb wiki

هری بلافونته

هارولد جورج «هاری» بلافونته، جونیور (به انگلیسی: Harry Belafonte) (با نام اصلی بلافونیته؛ متولد روز اول مارس سال ۱۹۲۷)، موسیقیدان، بازیگر، خواننده و فعال اجتماعی آمریکایی است.
وی یکی از موفق‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ در تمام طول تاریخ موزیک ایالات متحده محسوب می‌شود. به او به خاطر حضور موفقش در مستند رویاهای کالیپسو، که به محبوبیت و موفقیت سبک موسیقی کارائیب و جذب مخاطبان جهانی و بین‌المللی در دهه ... ادامه ...

هارولد جورج «هاری» بلافونته، جونیور (به انگلیسی: Harry Belafonte) (با نام اصلی بلافونیته؛ متولد روز اول مارس سال ۱۹۲۷)، موسیقیدان، بازیگر، خواننده و فعال اجتماعی آمریکایی است.
وی یکی از موفق‌ترین خوانندگان موسیقی پاپ در تمام طول تاریخ موزیک ایالات متحده محسوب می‌شود. به او به خاطر حضور موفقش در مستند رویاهای کالیپسو، که به محبوبیت و موفقیت سبک موسیقی کارائیب و جذب مخاطبان جهانی و بین‌المللی در دهه ۱۹۵۰ منجر گردید، لقب «پادشاه کالیپسو» داده شد. لقبی که او چندان تمایلی به پذیرش آن نداشت.
بلافونته شاید بهترین و برترین هنرمند شناخته شده‌ای باشد که تا به حال آهنگ مشهور قایق موز را همراه با شعری با امضای خودش، با عنوان «روز- اُ» «Day-O»، اجرا کرده‌است. وی در طول زندگی حرفه‌ای اش، پیوسته مدافع حقوق مدنی و قضایای انسانی بوده‌است و در دوران ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش، از خوانندگان منتقد سیاست‌های دولت وی محسوب می‌شد. او همچنین به عنوان بازیگر نیز فعال بوده‌است.
از به یادماندنی‌ترین ترانه‌های او، که در آلبوم Belafonte at Carnegie Hall، مربوط به سال ۱۹۵۹ ضبط شده‌است، ترانه بسیار مشهور عبری، موسوم به هاوا ناگیلا است، که اجرایی فوق‌العاده محسوب می‌شود.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram