Scroll down

فیلم های بازیگر Paul Giamatti پل جیاماتی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Paul Giamatti ( پل جیاماتی )
81 فیلم imdb wiki

پل جیاماتی

پل جیاماتی (به انگلیسی: Paul Giamatti) (زاده ۶ ژوئن ۱۹۶۷)، یک بازیگر آمریکایی است. پل کارش را با حضور در تبلیغات و نقش مکمل در چند فیلم دهه ۹۰ که نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرد مانند بخش‌های خصوصی، نمایش ترومن، نجات سرجوخه رایان، مذاکره‌کننده، مرد روی ماه، کارش را آغاز کرد. از سال ۲۰۰۰ به بعد در فیلم‌هایی شامل شکوه آمریکایی، راه‌های فرعی، مرد سیندرلایی، شعبده‌باز (فیلم ۲۰۰۶)، جان آدامز (مجموعه ... ادامه ...

پل جیاماتی (به انگلیسی: Paul Giamatti) (زاده ۶ ژوئن ۱۹۶۷)، یک بازیگر آمریکایی است. پل کارش را با حضور در تبلیغات و نقش مکمل در چند فیلم دهه ۹۰ که نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرد مانند بخش‌های خصوصی، نمایش ترومن، نجات سرجوخه رایان، مذاکره‌کننده، مرد روی ماه، کارش را آغاز کرد. از سال ۲۰۰۰ به بعد در فیلم‌هایی شامل شکوه آمریکایی، راه‌های فرعی، مرد سیندرلایی، شعبده‌باز (فیلم ۲۰۰۶)، جان آدامز (مجموعه تلویزیونی)، روح‌های سرد و نسخه بارنی می‌شود.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram