Scroll down

فیلم های بازیگر Nobuko Otowa نوبوکو اوتاوا

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Nobuko Otowa ( نوبوکو اوتاوا )
13 فیلم imdb wiki

نوبوکو اوتاوا

نوبوکو اوتاوا (به ژاپنی: 乙羽 信子) ‏ (۱۹۲۴-۱۹۹۴) بازیگر ژاپنی بود که درر بین سالهای ۱۹۵۰ تا ۱۹۹۴ میلادی در ۱۳۴ فیلم مختلف، ایفای نقش کرد. او به عنوان ستاره در فیلم «ماجرای یک همسر محبوب» حاضر شد و مورد علاقهٔ کارگردان آن فیلم، کانه‌تو شیندو واقع گشت و در نهایت در سال ۱۹۷۷، پس از طلاق گرفتن و مرگ همسر سابق شیندو، با او ازدواج نمود. پس از مرگ او، جایزهٔ بهترین بازیگر زن نقش مکمل از طرف آکادمی فیلم ژاپن ... ادامه ...

نوبوکو اوتاوا (به ژاپنی: 乙羽 信子) ‏ (۱۹۲۴-۱۹۹۴) بازیگر ژاپنی بود که درر بین سالهای ۱۹۵۰ تا ۱۹۹۴ میلادی در ۱۳۴ فیلم مختلف، ایفای نقش کرد. او به عنوان ستاره در فیلم «ماجرای یک همسر محبوب» حاضر شد و مورد علاقهٔ کارگردان آن فیلم، کانه‌تو شیندو واقع گشت و در نهایت در سال ۱۹۷۷، پس از طلاق گرفتن و مرگ همسر سابق شیندو، با او ازدواج نمود. پس از مرگ او، جایزهٔ بهترین بازیگر زن نقش مکمل از طرف آکادمی فیلم ژاپن، به خاطر ایفای نقش در فیلم «آخرین وصیتنامه» که در جریان تولید آن سرطان کبد اوتاوا تشخیص داده شده بود، به او اختصاص داده شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram