Scroll down

فیلم های بازیگر Kevin McCarthy کوین مک‌کارتی

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Kevin McCarthy ( کوین مک‌کارتی )
39 فیلم imdb wiki

کوین مک‌کارتی

کوین مک‌کارتی (انگلیسی: Kevin McCarthy; زاده ۲۶ ژانویهٔ ۱۹۶۵) یک سیاستمدار آمریکایی است. او رئیس کنونی و پنجاه و پنجمین رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده است که از ۷ ژانویه ۲۰۲۳ این سمت را عهده‌دار است. به عنوان نمایندهٔ حوزه انتخابیه بیست و سوم کالیفرنیا در مجلس نمایندگان از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳، و به عنوان رهبر اکثریت مجلس از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ تحت رهبری جان بینر و پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان ایالات ... ادامه ...

کوین مک‌کارتی (انگلیسی: Kevin McCarthy; زاده ۲۶ ژانویهٔ ۱۹۶۵) یک سیاستمدار آمریکایی است. او رئیس کنونی و پنجاه و پنجمین رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده است که از ۷ ژانویه ۲۰۲۳ این سمت را عهده‌دار است. به عنوان نمایندهٔ حوزه انتخابیه بیست و سوم کالیفرنیا در مجلس نمایندگان از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۳، و به عنوان رهبر اکثریت مجلس از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ تحت رهبری جان بینر و پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا بوده‌است. وی برای نخستین‌بار در ۱۶ ژانویه ۲۰۰۷ از سوی حوزه انتخاباتی بیکرزفیلد به مجلس نمایندگان راه یافت. او در حزب جمهوری‌خواه ایالات متحده آمریکا عضویت دارد.مک‌کارتی در نهمین دوره خود در مجلس نمایندگان است و از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ به عنوان نماینده ایالات متحده در حوزه انتخابیه بیستم و دوم کالیفرنیا، از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۳ در ناحیه بیست و سوم و از سال ۲۰۲۳ به عنوان نماینده حوزه بیستم خدمت می‌کند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram