Scroll down

فیلم های بازیگر Corbin Bleu کوربین بلو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Corbin Bleu ( کوربین بلو )
27 فیلم imdb wiki

کوربین بلو

کوربین بلو ریورز (به انگلیسی: Corbin Bleu Reivers) (زاده ۲۱ فوریه ۱۹۸۹) که به کوربین بلو مشهور است، بازیگر، مدل، رقصنده و خوانندهٔ آمریکایی است. او بیشتر به خاطر نقشش در سری فیلم‌های دبیرستان موزیکال، مجموعه پرواز ۲۹ سقوط کرد و بپر داخل! (به انگلیسی: Jump In!) شناخته می‌شود. به عنوان یک مهمان افتخاری به نظر می‌رسد در برخی از قسمت‌های تلویزیون سری هانا مونتانا. در پاییز سال ۲۰۰۹، باعث شد نقش اصلی ر ... ادامه ...

کوربین بلو ریورز (به انگلیسی: Corbin Bleu Reivers) (زاده ۲۱ فوریه ۱۹۸۹) که به کوربین بلو مشهور است، بازیگر، مدل، رقصنده و خوانندهٔ آمریکایی است. او بیشتر به خاطر نقشش در سری فیلم‌های دبیرستان موزیکال، مجموعه پرواز ۲۹ سقوط کرد و بپر داخل! (به انگلیسی: Jump In!) شناخته می‌شود. به عنوان یک مهمان افتخاری به نظر می‌رسد در برخی از قسمت‌های تلویزیون سری هانا مونتانا. در پاییز سال ۲۰۰۹، باعث شد نقش اصلی را در سبک آزاد فیلم.او همچنین به صورت خواننده تک‌خوان اولین آلبوم خود را با نام جهت دیگر در ۱ مه ۲۰۰۷ عرضه کرد. آلبوم در بیلبورد ۲۰۰ ۱۸٬۰۰۰ نسخه در هفته اول رتبه ۳۶ را گرفت. دومین آلبوم او با نام سرعت نور در ۱۰ مارس ۲۰۰۹ در آمریکا عرضه شد. در این منطقه از مرحله، در سال ۲۰۱۰ به تئاتر موزیکال در خیابان برادوی، یک بازی در مناطق مرتفع شده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram