Scroll down

فیلم های بازیگر Peter Cosgrove پیتر کازگرو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Peter Cosgrove ( پیتر کازگرو )
15 فیلم imdb wiki

پیتر کازگرو

پیتر کازگرُو (به انگلیسی: Peter Cosgrove) (زاده ۲۸ ژوئیه ۱۹۴۷)، ارتشبد بازنشسته نیروی زمینی استرالیا و بیست و ششمین فرماندار کل استرالیا بود.کازگرو حضور در جنگ ویتنام و فرماندهی در رده‌های مختلف ارتش استرالیا را در سابقه خود دارد. وی در سال ۱۹۹۹ به عنوان فرمانده نیروهای بین‌المللی صلح‌بانی در تیمور شرقی انتخاب شد. در فاصله سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ مقام فرماندهی نیروی زمینی استرالیا و از سال ۲۰۰۲ تا زم ... ادامه ...

پیتر کازگرُو (به انگلیسی: Peter Cosgrove) (زاده ۲۸ ژوئیه ۱۹۴۷)، ارتشبد بازنشسته نیروی زمینی استرالیا و بیست و ششمین فرماندار کل استرالیا بود.کازگرو حضور در جنگ ویتنام و فرماندهی در رده‌های مختلف ارتش استرالیا را در سابقه خود دارد. وی در سال ۱۹۹۹ به عنوان فرمانده نیروهای بین‌المللی صلح‌بانی در تیمور شرقی انتخاب شد. در فاصله سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ مقام فرماندهی نیروی زمینی استرالیا و از سال ۲۰۰۲ تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۵ فرماندهی کل نیروهای مسلح استرالیا را برعهده داشت. کازگرو در ژانویه ۲۰۱۴ از طرف تونی ابوت نخست‌وزیر و با تأیید ملکه به عنوان فرماندار کل استرالیا انتخاب شد و از مارس همان سال تا ۳۰ ژوئن ۲۰۱۹ این مقام را برعهده داشت.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram