Scroll down

فیلم های بازیگر Jeremy Clarkson جرمی کلارکسون

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Jeremy Clarkson ( جرمی کلارکسون )
8 فیلم imdb wiki

جرمی کلارکسون

جرمی کلارکسون (به انگلیسی: Jeremy Clarkson) (زاده ۱۱ آوریل ۱۹۶۰) تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی، مجری و روزنامه‌نگار بریتانیایی است که در زمینهٔ خودرو تخصص دارد. بیشتر شهرت او به خاطر مجموعهٔ تلویزیونی تخت گاز است که وی همراه با ریچارد هموند و جیمز می اجرا می‌کرد. این برنامه با حضور او و دیگر مجریان به پربیننده‌ترین برنامه بی‌بی‌سی دو تبدیل شد و نیز با دوبله فارسی از بی‌بی‌سی فارسی پخش می‌شد. او ... ادامه ...

جرمی کلارکسون (به انگلیسی: Jeremy Clarkson) (زاده ۱۱ آوریل ۱۹۶۰) تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی، مجری و روزنامه‌نگار بریتانیایی است که در زمینهٔ خودرو تخصص دارد. بیشتر شهرت او به خاطر مجموعهٔ تلویزیونی تخت گاز است که وی همراه با ریچارد هموند و جیمز می اجرا می‌کرد. این برنامه با حضور او و دیگر مجریان به پربیننده‌ترین برنامه بی‌بی‌سی دو تبدیل شد و نیز با دوبله فارسی از بی‌بی‌سی فارسی پخش می‌شد. او ستون‌هایی برای روزنامه‌های ساندی تایمز و سان نیز می‌نویسد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram