Scroll down

فیلم های بازیگر Kurt Angle کرت انگل

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Kurt Angle ( کرت انگل )
20 فیلم imdb wiki

کرت انگل

کرت استیون انگل (به انگلیسی: Kurt Steven Angle) کشتی‌گیر حرفه‌ای، بازیگر و قهرمان المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا اهل آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۶ تا سال ۲۰۱۸ در شرکت کشتی‌گیر حرفه‌ای تی ان ای فعالیت می‌کرد.او در سال ۲۰۱۷ به تالارمشاهیر wwe اضافه شد و پس از مدتی جنرال منیجر راو شد. او مقابل عباس جدیدی در فینال المپیک با نظر باسکول داور مغولی پیروز اعلام شد، در صورتی که بسیاری به این نتیجه معترض بودند. تا جایی ک ... ادامه ...

کرت استیون انگل (به انگلیسی: Kurt Steven Angle) کشتی‌گیر حرفه‌ای، بازیگر و قهرمان المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا اهل آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۶ تا سال ۲۰۱۸ در شرکت کشتی‌گیر حرفه‌ای تی ان ای فعالیت می‌کرد.او در سال ۲۰۱۷ به تالارمشاهیر wwe اضافه شد و پس از مدتی جنرال منیجر راو شد. او مقابل عباس جدیدی در فینال المپیک با نظر باسکول داور مغولی پیروز اعلام شد، در صورتی که بسیاری به این نتیجه معترض بودند. تا جایی که بعدها خود نیز این پیروزی را متعلق به جدیدی اعلام کرد.
وی همچنین در فیلم دیلن داگ : مرگ شب نقش ولفگانگ را ایفا کرده‌است، او در فیلم رنج و گنج و فیلم مبارز بازی کرده‌است.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram