Scroll down

فیلم های بازیگر Haruka Tomatsu هاروکا توماتسو

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Haruka Tomatsu ( هاروکا توماتسو )
11 فیلم imdb wiki

هاروکا توماتسو

هاروکا توماتسو (انگلیسی: Haruka Tomatsu؛ زادهٔ ۴ فوریهٔ ۱۹۹۰) صداپیشه، و خواننده اهل ژاپن است که توسط میوزیک رین استخدام شده‌است. وی از سال ۲۰۰۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. توماتسو کار صداپیشگی شخصیت‌هایی همچون آسونا یوکی در اسورد آرت آنلاین، زیرو تو در دارلینگ این د فرانکس، لالا ساتالین در تورابورو، کیوکو هوری در هوریمیا، مرجانه در ماگی: هزارتوی جادو، آیریس کنری در وایولت اورگاردن، رنا ک ... ادامه ...

هاروکا توماتسو (انگلیسی: Haruka Tomatsu؛ زادهٔ ۴ فوریهٔ ۱۹۹۰) صداپیشه، و خواننده اهل ژاپن است که توسط میوزیک رین استخدام شده‌است. وی از سال ۲۰۰۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. توماتسو کار صداپیشگی شخصیت‌هایی همچون آسونا یوکی در اسورد آرت آنلاین، زیرو تو در دارلینگ این د فرانکس، لالا ساتالین در تورابورو، کیوکو هوری در هوریمیا، مرجانه در ماگی: هزارتوی جادو، آیریس کنری در وایولت اورگاردن، رنا کاریو در ری‌لایف، و ناروکو آنجو در آنوهانا: گلی که آن روز دیدیم به عهده داشته است.
توماتسو کار خوانندگی را در سال ۲۰۰۸، با اجرای ترانهٔ «نیسانس» آغاز کرد، که به عنوان آهنگِ زمینه پایانی مجموعه تلویزیونی درام اینجا گرین‌وود است استفاده شد. او در سال ۲۰۰۹، به یکی از اعضای گروه ژاپنی جی-پاپ اسفیر (در ژاپنی سوفیا)، در کنار آکی تویوساکی، میناکو کوتوبوکی، و آیاهی تاکاگاکی تبدیل شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram