Scroll down

فیلم های بازیگر Dwayne Johnson دواین جانسون

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Dwayne Johnson ( دواین جانسون )
65 فیلم imdb wiki

دواین جانسون

دواین داگلاس جانسون (به انگلیسی: Dwayne Douglas Johnson) (زاده ۲ مه ۱۹۷۲ در هایورد کالیفرنیا) با لقب ورزشی صخره (به انگلیسی: The Rock) هنرپیشه، تهیه‌کننده فیلم و کشتی‌گیر حرفه‌ای نیمه بازنشسته آمریکایی‌ است. جانسون به عنوان یکی از بهترین کشتی‌کچ کاران تاریخ شناخته می‌شود که از سال ۱۹۹۹ در مسابقات مختلف این رشته به قهرمانی رسیده‌است. او همچنین از سال ۲۰۰۵ به صورت حرفه‌ای و به عنوان بازیگر وارد صنعت ... ادامه ...

دواین داگلاس جانسون (به انگلیسی: Dwayne Douglas Johnson) (زاده ۲ مه ۱۹۷۲ در هایورد کالیفرنیا) با لقب ورزشی صخره (به انگلیسی: The Rock) هنرپیشه، تهیه‌کننده فیلم و کشتی‌گیر حرفه‌ای نیمه بازنشسته آمریکایی‌ است. جانسون به عنوان یکی از بهترین کشتی‌کچ کاران تاریخ شناخته می‌شود که از سال ۱۹۹۹ در مسابقات مختلف این رشته به قهرمانی رسیده‌است. او همچنین از سال ۲۰۰۵ به صورت حرفه‌ای و به عنوان بازیگر وارد صنعت سینما شد و به محبوبیت و موفقیت بسیاری دست یافت. جانسون از سوی مجله تایم ۱۰۰ به عنوان یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار جهان در سال ۲۰۱۶ معرفی شد.
او در دانشگاه میامی (فلوریدا)، فوتبال آمریکایی بازی کرد و در یک دوره مسابقات ملی برنده شد. سپس در کانادا در تیم Calgary Stampeders در لیگ برتر بازی کرد. در سال ۱۹۹۵ جانسون لیسانس خود را در رشته جرم‌شناسی و فیزیولوژی از دانشگاه میامی دریافت کرد و فارغ‌التحصیل شد. وقتی از تیم دانشگاهی Calgary Stampeders اخراج شد به کشتی کج روی آورد. این‌ها باعث شد مثل پدربزرگش پیتر مائیویا و پدرش راکی جانسون به یک کشتی کج کار حرفه‌ای تبدیل شود. ورود او به کشتی کج او را به شهرت و محبوبیت زیادی رساند و باعث شد جانسون اولین فیلم‌هایش را تجربه کند.
جانسون در سال ۱۹۹۶ وارد کشتی حرفه ای شد و تا سال ۲۰۰۴ به یکی از بزرگترین سوپراستار‌های دبلیو دبلیو ای تبدیل شد و نام مستعار د راک به معنی صخره را برای خود انتخاب کرد. جانسون در سال ۲۰۱۱ بازنشسته شد اما همچنان به صورت پراکنده در رویدادهای دبلیو دبلیو ای شرکت می‌کند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram