Scroll down

فیلم های بازیگر DMX دی‌ام‌اکس رپر

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر DMX ( دی‌ام‌اکس (رپر) )
16 فیلم imdb wiki

دی‌ام‌اکس (رپر)

دی‌ام‌اکس (انگلیسی: DMX‎؛ زادهٔ ۱۸ دسامبر ۱۹۷۰ – درگذشتهٔ ۹ آوریل ۲۰۲۱) یک خواننده رپ و بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا بود. وی از سال ۱۹۹۱ میلادی تا ۲۰۲۱ مشغول فعالیت بود. دی‌ام‌اکس قبل از این حرفه در سال ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۱ در میتینگ‌هایی که در محل فقیرنشین یانکرز رخ می‌داده بیت باکس معروف آن منطقه بوده‌است. همچنین وی توانسته نامزد سه جایزه گرمی در سال‌های ۲۰۰۰ و۲۰۰۱ بشود و نامزد دو جایزه آمریکا موزیک ب ... ادامه ...

دی‌ام‌اکس (انگلیسی: DMX‎؛ زادهٔ ۱۸ دسامبر ۱۹۷۰ – درگذشتهٔ ۹ آوریل ۲۰۲۱) یک خواننده رپ و بازیگر اهل ایالات متحده آمریکا بود. وی از سال ۱۹۹۱ میلادی تا ۲۰۲۱ مشغول فعالیت بود. دی‌ام‌اکس قبل از این حرفه در سال ۱۹۸۸ تا ۱۹۹۱ در میتینگ‌هایی که در محل فقیرنشین یانکرز رخ می‌داده بیت باکس معروف آن منطقه بوده‌است. همچنین وی توانسته نامزد سه جایزه گرمی در سال‌های ۲۰۰۰ و۲۰۰۱ بشود و نامزد دو جایزه آمریکا موزیک بشود که در سال ۲۰۰۰ به عنوان بهترین رپر سال برنده این جایزه شد.
از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به رومئو باید بمیرد، زاده برای مرگ، زخم‌های خروج اشاره کرد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram