Scroll down

فیلم های بازیگر Kim Ki-duk کیم کی-دوک

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Kim Ki-duk ( کیم کی-دوک )
1 فیلم imdb wiki

کیم کی-دوک

کیم کی دوک (زاده ۲۰ دسامبر ۱۹۶۰ – درگذشته ۱۱ دسامبر ۲۰۲۰) کارگردان و فیلمساز مشهور اهل کره جنوبی بود.
ویژگی بارز سینمای کیم کی دوک ارایهٔ تصاویر جذاب و خلق داستان‌های بدون دیالوگ یا کم دیالوگ است که باعث مطرح شدن وی شده‌است و جوایزی از جشنواره‌های معتبری همچون ونیز و برلین دریافت کرده‌است.کیم کی-دوک از نسل اول کارگردان‌های موج نو سینمای کره جنوبی بود که سینمادوستان ساخته‌های برجسته او مانند «جزیره ... ادامه ...

کیم کی دوک (زاده ۲۰ دسامبر ۱۹۶۰ – درگذشته ۱۱ دسامبر ۲۰۲۰) کارگردان و فیلمساز مشهور اهل کره جنوبی بود.
ویژگی بارز سینمای کیم کی دوک ارایهٔ تصاویر جذاب و خلق داستان‌های بدون دیالوگ یا کم دیالوگ است که باعث مطرح شدن وی شده‌است و جوایزی از جشنواره‌های معتبری همچون ونیز و برلین دریافت کرده‌است.کیم کی-دوک از نسل اول کارگردان‌های موج نو سینمای کره جنوبی بود که سینمادوستان ساخته‌های برجسته او مانند «جزیره»، «نشانی ناشناخته»، «گارد ساحلی»، «بهار، تابستان، پاییز، زمستان… و بهار»، «3-Iron» که جایزه بهترین کارگردان ونیز ۲۰۰۴ را دریافت کرد، «آریرانگ» که جایزه بهترین فیلم نوعی نگاه کن ۲۰۱۲ را گرفت، «رؤیا»، «پیتا» که شیر طلای ونیز ۲۰۱۲ را دریافت داشت، را به یاد خواهند داشت.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram