Scroll down

فیلم های بازیگر Dean Norris دین نوریس

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Dean Norris ( دین نوریس )
46 فیلم imdb wiki

دین نوریس

دین جوزف نوریس (به انگلیسی: Dean Joseph Norris) یک بازیگر تلویزیونی و سینمایی آمریکایی است. او بیشتر برای بازی در نقش مامور اداره مبارزه با مواد مخدر، هنک شریدر در مجموعه تلویزیونی بریکینگ بد (۲۰۰۸-۲۰۱۳) که از شبکه ای‌ام‌سی پخش می‌شد. او همچنین نقش نماینده شهر جیمز "بیگ جیم" رنی در مجموعه زیر گنبد (۲۰۱۳-۲۰۱۵) که از شبکه سی‌بی‌اس پخش می‌شد، شناخته شده‌ است. و در حال حاضر در نقش "عمو ددی" در مجموعه ... ادامه ...

دین جوزف نوریس (به انگلیسی: Dean Joseph Norris) یک بازیگر تلویزیونی و سینمایی آمریکایی است. او بیشتر برای بازی در نقش مامور اداره مبارزه با مواد مخدر، هنک شریدر در مجموعه تلویزیونی بریکینگ بد (۲۰۰۸-۲۰۱۳) که از شبکه ای‌ام‌سی پخش می‌شد. او همچنین نقش نماینده شهر جیمز "بیگ جیم" رنی در مجموعه زیر گنبد (۲۰۱۳-۲۰۱۵) که از شبکه سی‌بی‌اس پخش می‌شد، شناخته شده‌ است. و در حال حاضر در نقش "عمو ددی" در مجموعه پنجه ها (۲۰۱۷-تاکنون) که از شبکه تی‌ان‌تی پخش می شود ایفای نقش می کند.از فیلم های سینمایی که نوریس در آن ایفای نقش کرده می توان به اسلحه مرگبار ۲ (۱۹۸۹)، سخت کش (۱۹۹۰)، یادآوری کامل (۱۹۹۰)، نابودگر ۲ (۱۹۹۱)، مرد چمن‌زن (۱۹۹۲)، سربازان سفینه (۱۹۹۷)، سلول (۲۰۰۰)، میس سان‌شاین کوچولو (۲۰۰۶)، ایوان قادر مطلق (۲۰۰۷)، پسران آزادی (۲۰۱۵) و کتاب هنری (۲۰۱۷) و فریب کاری (۲۰۱۹) نام برد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram