Scroll down

فیلم های بازیگر Patricia Hamilton پاتریشیا همیلتون

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Patricia Hamilton ( پاتریشیا همیلتون )
6 فیلم imdb wiki

پاتریشیا همیلتون

پاتریشیا همیلتون ((به انگلیسی: Patricia Hamilton)؛ زادهٔ ۲۷ آوریل ۱۹۳۷ در رجاینا، ساسکاچوان، کانادا) بازیگر کانادایی است. او به علّت بازی در نقش ریچل لیند در مینی سریال تلویزیونی رؤیای سبز، دنباله‌های آن، آن در گرین گیبلز: دنباله، آن در گرین گیبلز: ادامه داستان و آن در گرین گیبلز: یک شروع تازه و چندین فیلم و مجموعه تلویزیونی مرتبط با آن از گرین گیبلز (مانند قصه‌های جزیره) شناخته شده‌است. او همچنین ... ادامه ...

پاتریشیا همیلتون ((به انگلیسی: Patricia Hamilton)؛ زادهٔ ۲۷ آوریل ۱۹۳۷ در رجاینا، ساسکاچوان، کانادا) بازیگر کانادایی است. او به علّت بازی در نقش ریچل لیند در مینی سریال تلویزیونی رؤیای سبز، دنباله‌های آن، آن در گرین گیبلز: دنباله، آن در گرین گیبلز: ادامه داستان و آن در گرین گیبلز: یک شروع تازه و چندین فیلم و مجموعه تلویزیونی مرتبط با آن از گرین گیبلز (مانند قصه‌های جزیره) شناخته شده‌است. او همچنین صداپیشهٔ همان شخصیت در سریال انیمیشن پخش شده از PBS، آن در گرین گیبلز هم هست.
وی سه بار برای بازی در نقش مکمل در یک سریال درام، نامزد جایزه جمینای شد که در سال ۱۹۹۶ برندهٔ این جایزه شد.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram