Scroll down

فیلم های بازیگر Alex Jones الکس جونز

وقت خودتون رو برای دانلود فیلم و پیدا کردن زیرنویس و هماهنگ کردن زیرنویس با فیلم هدر ندهید. همین حالا به صورت آنلاین فیلم ها را با زیرنویس فارسی ببینید.

فیلم های بازیگر Alex Jones ( الکس جونز )
17 فیلم imdb wiki

الکس جونز

الکس جونز (به انگلیسی: Alex Jones) میزبان تاک شوی رادیویی، نویسنده، مستندساز و تئوری پرداز توطئه آمریکایی است. وی مجری برنامهٔ الکس جونز شو از شهر آستین در تگزاس است که جزء رسانه جایگزین است که در ایالات متحده از طریق امواج رادیویی و همچنین از طریق اینترنت در دسترس است. وبسایت‌های Infowars.com و prisonplanet.com را اداره می‌کند. وی محور بسیاری از انتقادات بوده‌است و دولت آمریکا را به دست داشتن در ... ادامه ...

الکس جونز (به انگلیسی: Alex Jones) میزبان تاک شوی رادیویی، نویسنده، مستندساز و تئوری پرداز توطئه آمریکایی است. وی مجری برنامهٔ الکس جونز شو از شهر آستین در تگزاس است که جزء رسانه جایگزین است که در ایالات متحده از طریق امواج رادیویی و همچنین از طریق اینترنت در دسترس است. وبسایت‌های Infowars.com و prisonplanet.com را اداره می‌کند. وی محور بسیاری از انتقادات بوده‌است و دولت آمریکا را به دست داشتن در مسائلی چون حملات ۱۱ سپتامبر، ساختگی بودن فرود بر ماه، انفجار اوکلاهماسیتی و… متهم کرده‌است. جونز خود را لیبرترین و محافظه کار توصیف می‌کند.





راهنما :
-> زیرنویس دارد / -> لینک مستقیم دارد / -> تورنت دارد / -> خلاصه داستان

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram