Scroll down

مورگان فریمن به فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard پیوست

مورگان فریمن به فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard پیوست

مورگان فریمن به فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard پیوست

مورگان فریمن، بازیگر برنده اسکار رسما به جمع بازیگران فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard اضافه شد.

با توجه به موفقیت قابل توجه فیلم The Hitman's Bodyguard در گیشه ساخت دنباله‌ای برای این اثر طبیعی به نظر می‌رسید. در اردیبهشت ماه شرکت فیلم‌سازی میلینیوم فیلمز ساخت دنباله این کمدی/اکشن را تحت نام The Hitman’s Wife’s Bodyguard تایید کرد و حال اعلام شده مورگان فریمن برای یک شخصیت جدید انتخاب شده است.

فیلم The Hitman's Bodyguard در سال ۲۰۱۷ توانست به فروش ۱۷۶ میلیون دلاری دست پیدا کند که تقریبا ۸۰ میلیون دلار از این مبلغ را در آمریکا کسب کرد و به نظر The Hitman’s Wife’s Bodyguard با بودجه‌ای کمی بیشتر از نسخه نخست، به سادگی می‌تواند از مجموع فروش ۲۰۰ میلیون دلار عبور کند؛ زیرا با توجه به بازگشت چهره‌های سرشناس فیلم قبلی از جمله رایان رینولدز و سلما هایک برای ایفای نقش‌هایشان بازیگران جدیدی همچون فرانک گریلو، بازیگر فیلم Captain America، در The Hitman’s Wife’s Bodyguard حضور دارند که با در نظر گرفتن موفقیت The Hitman's Bodyguard به سادگی قادرند مخاطب را به سینماها جذب کنند.

آخرین بار فریمن را در The Nutcracker and the Four Realms (فندوق‌شکن و چهار قلمرو) دیدیم، فیلمی که نتوانست انتظارات اغلب سینمادوستان را برآورده کند. وی همچنین در فیلم Angel Has Fallen ایفای نقش کرده که در شهریور ماه سال آینده اکران خواهد شد. در این فیلم، مایک بانینگ باید از پرواز هواپیمای ایر فورس وان با کد انجل، که حامل رئیس جمهوری آمریکا است، حفاظت کرده و از حملات تروریستی احتمالی جلوگیری کند.

 

منبع : زومجی

label سه شنبه, 21 اسفند 1397 15:01

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram