Scroll down

فیلم مستقل بتمن احتمالا اقتباسی از کامیک Batman: Year One خواهد بود

فیلم مستقل بتمن احتمالا اقتباسی از کامیک Batman: Year One خواهد بود

فیلم مستقل بتمن احتمالا اقتباسی از کامیک Batman: Year One خواهد بود

به تازگی اطلاعات جدیدی از فیلم مستقل بتمن منتشر شده که این فیلم احتمالا اقتباسی از کامیک Batman: Year One خواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات و شایعات جدیدی از فیلم The Batman (بتمن) منتشر شده است. به نقل از وب‌سایت RevengeofTheFans، ماریو روبلس به‌تازگی اطلاعات جدیدی از این فیلم را شنیده و آن را با طرفداران به اشتراک گذاشته است که او در گذشته اطلاعاتی درست و واقعی از این پروژه را منتشر کرده بود. او در ابتدا گفت بسیار بعید است که بن افلک برای بازی در نقش شوالیه تاریکی در فیلم Batman بازگردد؛ چرا که مت ریوز، کارگردان و نویسنده فیلم به دنبال یک بازیگر بسیار جوان‌تر برای نقش این شخصیت محبوب دنیای دی سی (DC) است. پیش از این نیز خبرهای مشابه‌ زیادی منتشر شده بود، اما روبلس توضیح داد که ریوز به دنبال یک بازیگر است که حدود ۱۵ تا ۲۰ سال جوان‌تر از افلک باشد.

Jack Huston

گفته می‌شود که جیک جیلنهال یکی از گزینه‌های اصلی ریوز برای نقش بروس وین در فیلم بتمن بود که در نهایت او پیشنهاد بازی در این فیلم را نپذیرفت و پس از آن او پیشنهاد بازی در فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) را قبول کرد و او در این فیلم قرار است نقش شخصیت ابرشرور میستریو (Mysterio) را بازی کند. حال سوال اصلی این است که چه کسی قرار است نقش بتمن را در فیلم مستقلش بازی کند. جک هیوستون، بازیگر سریال Boardwalk Empire (امپراتوری بوردواک) و فیلم American Hustle (حقه‌بازی آمریکایی)، دیگر گزینه ریوز برای بازی در نقش بتمن بود و حتی با او ملاقات نیز داشته است، اما هیوستون دیگر گزینه بازی در نقش شوالیه تاریکی در فیلم The Batman نیست و ممکن است او نقش دیگری را در این فیلم بر عهده بگیرد. 

در واقع همزمان با جیلنهال، هیوستون نیز از گزینه‌های بازی نقش بتمن کنار رفت، اما او اکنون بخشی از فهرست بازیگران مدنظر ریوز برای بازی در نقش هاروی دنت ملقب به دو چهره است. انتظار می‌رود که طبق شایعات منتشر شده شخصیت پنگوئن آنتاگونیست اصلی فیلم The Batman باشد و قابل انتظار است که شاهد حضور چند شخصیت شرور و منفی دیگر نیز در این فیلم باشیم؛ چرا که گفته می‌شود ریوز برای نوشتن فیلمنامه فیلم بتمن از داستان کامیک Batman: Year One (بتمن: سال اول) اثر فرانک میلر، الهام گرفته است. با این حال، اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست و فیلم The Batman یکی از غایبان بزرگ نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 بود که بسیاری انتظار داشتند اولین اطلاعات رسمی آن در این نمایشگاه منتشر شود.

منبع : زومجی

label پنجشنبه, 04 مرداد 1397 18:32

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram