Scroll down

ساخت فیلم Bill & Ted Face the Music با بازی کیانو ریوز تایید شد

ساخت فیلم Bill & Ted Face the Music با بازی کیانو ریوز تایید شد

ساخت فیلم Bill & Ted Face the Music با بازی کیانو ریوز تایید شد

سرانجام ساخت فیلم Bill & Ted 3 (بیل و تد ۳) با بازی کیانو ریوز و الکس وینتر رسما تایید و اعلام شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام ساخت فیلم Bill & Ted 3 با بازی کیانو ریوز و الکس وینتر، تایید و اعلام شده است. قسمت سوم این مجموعه با نام Bill and Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی مواجه می‎شوند) در دست ساخت است و در حال حاضر مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند. ریوز قرار است بار دیگر نقش تد لوگان و وینتر قرار است بار دیگر نقش بیل پرستون در این فیلم ایفا کند. طبق خلاصه داستان فیلم Bill & Ted Face the Music:

فیلم Bill & Ted 3 بار دیگر داستان بیل و تد را اینبار در میانسالی روایت می‌کند که اکنون دارای مسئولیت‌‌های خانوادگی در زندگی واقعی خود هستند؛ اما آن‌ها هنوز در تلاش هستند تا بزرگ‌ترین ترانه‌ای را که تاکنون ساخته شده است، بنویسند. زمانی که یک نفر غمگین از آینده به طور ناگهانی با بیل و تد ملاقات می‌کند، می‌گوید که تنها آهنگ آن‌ها می‌تواند جهان را نجات دهد. حال آینده جهان در دستان بیل و تد است و آن‌ها باید با کمک دخترانشان، شخصیت‌های تاریخی جدید و افسانه‌های موسیقی یک ماجراجویی جدید برای پیدا کردن آهنگی که بتواند جهان را نجات دهد و آن‌ها را به آرزویشان برساند، آغاز کنند.

Bill & Ted

اد سلیمان و کریس ماتسون، خالقان اصلی مجموعه بیل و تد و نویسندگان فیلم Bill & Ted، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Bill & Ted Face the Music را بر عهده خواهند داشت. همچنین کارگردانی این فیلم بر عهده دین پریسوت، کارگردان فیلم Galaxy Quest (ماجراجویی کهکشانی)، خواهد بود. علاوه بر این، اسکات کروپف، الکس لبوویچی، استیو پانک به‌عنوان تهیه کننده و استیون سودربرگ، اسکات فیشر، جان رایان جونیور و جان سانتیلی به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت. در حال حاضر فیلم Bill & Ted Face the Music تاریخ اکرانی ندارد.

فیلم Bill and Ted's Excellent Adventure (ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد)، اولین فیلم مجموعه بیل و تد بود که در سال ۱۹۸۹ به روی پرده‌های سینما رفت و پس از آن فیلم Bill & Ted's Bogus Journey (سفر ساختگی بیل و تد) که دنباله آن بود، در سال ۱۹۹۱ اکران شد. همچنین سریال Bill & Ted's Excellent Adventures، که داستان فرعی و اسپین آف این مجموعه بود، در دو فصل و بین سال‌های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ به روی آنتن رفت.

منبع : زومجی

label جمعه, 21 اردیبهشت 1397 21:32

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram