Scroll down

صحبت کیانو ریوز و الکس وینتر در مورد احتمال ساخت فیلم Bill & Ted 3

صحبت کیانو ریوز و الکس وینتر در مورد احتمال ساخت فیلم Bill & Ted 3

صحبت کیانو ریوز و الکس وینتر در مورد احتمال ساخت فیلم Bill & Ted 3

کیانو ریوز و الکس وینتر در مصاحبه جدید خود در مورد احتمال ساخت فیلم Bill & Ted 3 (بیل و تد ۳) صحبت کرده‌اند.

اخیرا کیانو ریوز و الکس وینتر مصاحبه مشترکی را با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی انجام داده‌اند که در این مصاحبه از این دو بازیگر در مورد احتمال ساخت یا عدم ساخت فیلم Bill & Ted 3 در آینده نزدیک سوالی پرسیده شد. در طول مصاحبه، ریوز و وینتر اذعان کردند که بیش از یک دهه است که دنباله سوم فیلم Bill & Ted (بل و تد) در حال توسعه و ساخت بوده است. اد سلیمان و کریس ماتسون، نویسندگان فیلم Bill & Ted، دارای یک ایده و چشم انداز برای قسمت سوم این مجموعه بودند. با این حال، متاسفانه با وجود اینکه آن‌ها طرح و مفهوم اولیه فیلم را دوست داشتند، اما در فرآیند توسعه فیلم این ایده‌ها کنار گذاشته شده‌اند. طی سال‌های گذشته شایعه‌های زیادی در مورد ساخت فیلم Bill & Ted 3 شنیده می‌شد، اما تیم تولید، فرآیند ساخت فیلم را پیش از رسیدن به مرحله ساخت، متوقف کرده‌اند. با این حال، هنوز احتمال ساخت این فیلم وجود دارد.

همچنین تیم تولید فیلم دارای یک فیلمنامه تقریبا آماده  هم است که Bill & Ted Face the Music نام دارد طبق اطلاعات منتشر شده از داستان فیلم، زمانی که بل و تد مجبور می‌شوند به زندگی خود نگاه کنند و ببینند که به دنبال چه چیزی در زندگی هستند و از انجام چه کارهایی در زندگی خود پشیمان نیستند، با سرود کریسمس ملاقات می‌کنند. همچنین در این فیلم قرار است شخصیت‌هایی نیز حضور افتخاری داشته باشند؛ اما نام این اشخاص اعلام نشده است. علاوه بر این، ریوز و وینتر با دین پریسوت، کارگردان فیلم Galaxy Quest (ماجراجویی کهکشانی)، برای کارگردانی فیلم Bill & Ted Face the Music به توافق رسیده‌اند.

همچنین استیون سودربرگ و اسکات کروپف از جمله تهیه کنندگانی بودند که قرار است در فیلم Bill & Ted 3 حضور داشته باشند. تیم تولید فیلم امیدوار است که ماه آینده خبرهای جدید و مثبتی از روند توسعه قسمت سوم فیلم Bill & Ted را منتشر کند. با این حال، تا آن زمان این فیلم مراحل توسعه خود را سپری خواهد کرد؛ اما هنوز راه نسبتا زیادی تا قطعی شدن ساخت این فیلم وجود دارد. فیلم Bill and Ted's Excellent Adventure (ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد)، اولین فیلم مجموعه بیل و تد بود که در سال ۱۹۸۹ به‌روی پرده‌های سینما رفت و پس از آن فیلم Bill & Ted's Bogus Journey (سفر ساختگی بیل و تد) که دنباله آن بود، در سال ۱۹۹۱ اکران شد. همچنین سریال Bill & Ted's Excellent Adventures، که داستان فرعی و اسپین آف این مجموعه بود، در دو فصل و بین سال‌های ۱۹۹۰ و ۱۹۹۱ به‌روی آنتن رفت.

منبع : زومجی

label یکشنبه, 12 فروردین 1397 13:28

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram