Scroll down

ست روگن در جدی ترین نقش کارنامه بازیگری خود

ست روگن در جدی ترین نقش کارنامه بازیگری خود

ست روگن در جدی ترین نقش کارنامه بازیگری خود

ست روگن در فیلم Newsflash به کارگردانی دیوید گوردون گرین با موضوع ترور جان اف کندی در نوامبر ۱۹۶۳، در نقش والتر کرونکیت، گزارشگر و گوینده اخبار CBS News ظاهر خواهد شد.

ست روگن در جدیدترین نقش‌آفرینی خود، در فیلم Newsflash در نقش والتر کرونکیت، گزارشگر و گوینده اخبار سی‌ بی ‌اس نیوز (CBS News) ظاهر خواهد شد. کارگردانی این اثر بر عهده‌ی دیوید گوردون گرین خواهد بود و بن جکوبی (Borderland) کار نگارش فیلمنامه را بر عهده خواهد داشت. آدام کلبرنر (Prisoners) و گرگ سیلورمن (10 Things I Hate About You) نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور خواهند داشت.

فیلم Newsflash ماجرای قتل جان اف کندی، رئیس جمهور وقت آمریکا را در روز بیست و دوم نوامبر سال ۱۹۶۳ (۱ آذر ۱۳۴۲)، به‌عنوان یکی از غم انگیزترین روزهای تاریخ ایالت متحده روایت خواهد کرد و به بررسی بازتاب‌های آن در رسانه‌ها و به طور ویژه، بخش خبری شبکه‌ی CBS خواهد پرداخت. والتر کرونکیت نخستین شخصی بود که بعد از قطع برنامه‌های شبکه، این اتفاق تلخ را به اطلاع مردم آمریکا رساند.

والتر کرونکیت کار خود را از اواخر دوران نوجوانی به‌عنوان خبرنگار اخبار ورزشی آغاز کرد و در ادامه پس از ورود به رادیو، در خلال جنگ جهانی دوم به شمال آفریقا و اروپا سفر کرد. در فاصله‌ی بین سال‌های ۱۹۳۷ تا ۱۹۸۱ درباره‌ی مسائل مختلفی به تهیه‌ی گزارش پرداخت که از آن جمله می‌توان به بمباران استراتژیک در جنگ جهانی دوم، دادگاه نورنبرگ، ترور مارتین لوتر کینگ و جان لنون و ماجرای گروگانگیری در سفارت آمریکا اشاره کرد. او در خلال جنگ ویتنام نیز با گزارش‌های خود، نقش بسزایی را در نگرش منفی مردم آمریکا نسبت به جنگ و پی بردن به اشتباهات دولتمردان خود ایفا کرد. کرونکیت در هفدهم جولای سال ۲۰۰۹ (۲۶ تیر ۸۸)، در سن ۹۲ سالگی در نیویورک درگذشت.

Walter Cronkite

در شرایطی که تنها حضور ست روگن در فیلم Newsflash قطعی شده، اما طبق شنیده‌ها احتمال حضور مارک روفالو در نقش دون هیوت، تهیه‌کننده‌ی بخش خبری CBS و برایان کرانستون در نقش جیمز اوبری، رئیس این شبکه وجود دارد.

دیوید گوردون گرین که در حال حاضر مشغول کار روی فیلم هالووین (Halloween) است، پیش از این در فیلم پاین‌اَپل اکسپرس (Pineapple Express) با روگن همکاری داشته است. از سایر آثار مطرح وی می‌توان به جرج واشینگتن (George Washington)، تمام دختران واقعی (All the Real Girls) و بحران برند ماست (Our Brand Is Crisis) اشاره کرد.

ست روگن ۳۵ ساله، بیشتر با حضور در آثاری کمدی نظیر باردار (Knocked Up)، خیلی بد (Superbad) و این پایان کار است (This Is the End) به شهرت رسیده است. با این حال او در نقش‌آفرینی‌های دراماتیک‌تر خود همچون بازی‌اش در فیلم‌های آدم‌های بامزه (Funny people) به کارگردانی جاد اپاتو و این والس از آن تو (Take This Waltz) به کارگردانی سارا پولی، نقش‌آفرینی‌های قابل توجهی ارائه داده است و نقش والتر کرونکیت نیز می‌تواند در زمره‌ی بازی‌های موفق وی جای بگیرد. در صورت خوب از آب درآمدن Newsflash، روگن نیز می‌تواند همچون ستارگانی نظیر تام هنکس، بیل موری و در این سال‌های اخیر، استیو کارل به گروه کمدین‌هایی بپیوندد که در ادامه در آثار درام نیز به موفقیت‌های بزرگی دست یافتند و به بازیگری همه کاره تبدیل شدند.

Seth Rogen

این نخستین بار نیست که روگن در آثار سینمایی، نقش شخصیتی حقیقی را ایفا می‌کند. او پیش از این در فیلم استیو جابز (Steve Jobs) نقش استیو وزنیاک، یکی از بنیان‌گذاران شرکت اپل را ایفا کرده بود و در فیلم تحسین‌شده‌ی هنرمند فاجعه (The Disaster Artist) نیز که هم‌اینک بر پرده‌ی سینماها است، در نقش سندی اشلیر ظاهر شده است. او در حال حاضر به همراه بازیگرانی نظیر شارلیز ترون و اندی سرکیس سر تصویربرداری فیلم فلارسکی (Flarsky) به کارگردانی جاناتان لوین حضور دارد.

منبع : زومجی

label پنجشنبه, 23 آذر 1396 16:15

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram