Scroll down

جی کی رولینگ از انتخاب جانی دپ برای دنباله فیلم Fantastic Beats دفاع کرد

جی کی رولینگ از انتخاب جانی دپ برای دنباله فیلم Fantastic Beats دفاع کرد

جی کی رولینگ از انتخاب جانی دپ برای دنباله فیلم Fantastic Beats دفاع کرد

انتخاب جانی دپ به‌عنوان ایفاگر نقش گریندلوالد در دنباله Fantastic Beast اعتراضاتی را از جانب طرفداران هری پاتر به همراه داشت که جی کی رولینگ نسبت به آن‌ واکنش نشان داد.

جی کی رولینگ، نویسنده مجموعه کتاب‌های هری پاتر، در نخستین اظهارنظر عمومی‌اش درباره نگرانی‌های عده‌ای از طرفداران در مورد انتخاب جانی دپ برای ایفای نقش گریندلوالد در مجموعه سینمایی جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن ها (Fantastic Beast and Where to Find Them)، به این موضوع واکنش نشان داد.

جانی دپ سال گذشته به دلیل «اتهامات همسرآزاری» که از جانب امبر هرد، دیگر بازیگر سینمای هالیوود، علیه او مطرح شده بود، در صدر اخبار خبرگزاری‌های مختلف قرار داشت. رولینگ در بیانیه‌ای در وب‌سایتش اعلام کرد که او و دیگر سرمایه‌گذاران این مجموعه «عمیقأ نگران» این اتهامات مطرح شده بودند. آن‌ها حتی گزینه جایگزینی بازیگر دیگری به جای جانی دپ در این نقش را نیز مورد بررسی قرار دادند، اما در نهایت تصمیمی خلاف آن اتخاذ کردند که موجب عصبانیت برخی از هواداران مجموعه هری پاتر شد. رولینگ گفت:

طرفداران هری پاتر سوالات و نگرانی‌های منطقی و معقولی درباره تصمیم ما مبنی بر ادامه همکاری با جانی دپ در این نقش داشتند. همان‌طور که دیوید یتس، از کارگردانان قبلی مجموعه سینمایی هری پاتر، قبلا عنوان کرده بود، ما طبیعتا احتمال جایگزینی دپ در این نقش را هم مورد ارزیابی قرار دادیم. من دلیل عصبانیت و سردرگمی برخی از طرفداران درباره چرایی به وقوع نپیوستن آن تصمیم را درک می‌کنم.

بیانیه او با بیان این حقیقت که «جامعه عظیم و دوسویه‌ای که اطراف هری پاتر تشکیل شده است یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های زندگی من است» ادامه یافت. رولینگ در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد که چقدر برایش «سخت، آزاردهنده و گاهی اوقات حتی دردناک» بوده که نمی‌توانسته آزادانه درباره این موضوع با هواداران صحبت کند، اما بر اساس توافقاتی که از قبل گذاشته شده بود، او نمی‌توانست برای طرفداران توضیح بدهد.

روی هم رفته رولینگ اذعان کرد که علی‌رغم اینکه او می‌داند برخی از هواداران همچنان از این موضوع ناراحت خواهند ماند اما از اینکه در آینده‌ای نزدیک جانی دپ را در نقش گریندلوالد می‌بیند خوشحال است. او گفت:

توافقاتی که برای محافظت از حریم خصوصی این دو شخص گذاشته شده بود، با توجه به اینکه هر دوی آن‌ها ابراز تمایل کرده بودند که می‌خواهند به روال عادی زندگی‌شان بازگردند، باید رعایت می‌شد. بر اساس درک ما از شرایط موجود، فیلمسازان و من نه‌تنها به خاطر ادامه همکاری با بازیگران قبلی آسوده‌خاطر هستیم، بلکه حتی به خاطر داشتن جانی دپ به‌عنوان ایفاگر کاراکتر اصلی فیلم‌مان نیز بسیار خوشحالیم.

به‌شخصه نوشتن فیلمنامه دو فیلم اول را دوست داشتم و بی صبرانه منتظرم تا هواداران، جنایت های گریندلوالد (The Crimes of Grindelwald) را ببینند. قبول دارم که کسانی هم هستند که از انتخاب ما از بازیگر نقش اصلی فیلم راضی نیستند، اما وجدان افراد توسط هیات بررسی قابل کنترل نیست. در دنیای خیالی و بیرون آن ما همه باید آنگونه رفتار کنیم که اعتقاد داریم صحیح است.

فیلم سینمایی جنایت‌های گریندلوالد، ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷)در سینماها اکران خواهد شد و جانی دپ پس از نقش کوتاهی که در قسمت نخست «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» اجرا کرد، حالا در دنباله آن نقش بیشتری را به‌عنوان گریندلوالد، این جادوگر خطرناک دنیای جادوگران، ایفا خواهد کرد. جود لاو، دیگر بازیگر تحسین‌شده سینمای هالیوود نیز نخستین حضورش در دنیای هری پاتر را با بازی در نقش آلبوس دامبلدور جوان آغاز خواهد کرد؛ در حالی که ادی ردمین نیز دوباره در نقش نیوت اسکمندر بازمی‌گردد.

نظر شما درباره دفاع رولینگ از انتخاب جانی دپ برای ایفای نقش گریندلوالد چیست؟

 

منبع : زومجی

label یکشنبه, 19 آذر 1396 15:28

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram