Scroll down

اکران فیلم I Love You Daddy لغو شد

اکران فیلم I Love You Daddy لغو شد

اکران فیلم I Love You Daddy لغو شد

در پی رسوایی اخلاقی لوئی سی کی، اکران فیلم «من تو را دوست دارم، بابا» (I Love You Daddy) با بازی کلویی گریس مورتس، لغو شد.

لوئی سی کی جدیدترین کسی است که رسوایی اخلاقی او فاش شده است. این نویسنده، کارگردان و بازیگر فیلم‌ و تلویزیون، را بیشتر برای ساخت فیلم‌ها و سریال‌های کمدی، به‌خصوص سریال Louie (لوئی) می‌شناسیم. فیلم I Love You, Daddy جدیدترین فیلمی است که لوئی سی‌کی کارگردانی کرده و کار نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته است. این فیلم قرار بود در تاریخ ۱۷ نوامبر امسال (۲۶ آبان) به روی پرده‌های سینما برود. لوئی سی‌کی، کلویی گریس مورتس، پاملا ادلون، جان مالکوویچ، رز بیرن، چارلی دی، ادی فالکو، هلن هانت، ابونی نوئل و دن پاک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم I Love You, Daddy حضور داشته و به‌ ایفای نقش پرداخته‌اند.

I Love You, Daddy

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی The Orchard از لغو اکران فیلم I Love You, Daddy خبر داده است. پس از اینکه پنج‌شنبه هفته گذشته، روزنامه نیویورک تایمز پرونده فساد اخلاقی لوئی سی‌کی را منتشر و او نیز این داستان را تایید کرد، کمپانی The Orchard با انتشار بیانیه‌ای در وب‌سایت ورایتی اعلام کرد که اکران این فیلم کمدی و تماما سیاه و سفید که کمتر از یک هفته تا اکران آن بیشتر زمان باقی نمانده بود، لغو شده است. همچنین لوئی سی‌کی قرار بود پنج‌شنبه شب مهمان برنامه The Late Show with Stephen Colbert باشد، اما با انتشار این خبر و در آخرین لحظات، او از حضور در این برنامه انصراف داد و شخص دیگری جانشین او و مهمان این برنامه تلویزیونی شد.

پیش از این، مراسم فرش قرمز فیلم I Love You, Daddy در شهر نیویورک و پاریس نیز لغو شده بود. با این حال، این فیلم ممکن است در آینده دوباره نمایش داده یا در نهایت عرضه خانگی شود، اما در حال حاضر این فیلم قرار نیست در هیچ سینمایی به روی پرده برود. پیش از این، فیلم I Love You, Daddy در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو نمایش داده و با استقبال خوب منتقدان روبه‌رو شد. پس از نمایش این فیلم در این جشنواره، کمپانی The Orchard با پرداخت هزینه ۵ میلیون دلار به کمپانی سازنده، حق انتشار فیلم I Love You, Daddy را به‌دست آورد. لوئی سی‌کی تنها بازیگر برجسته سینما نیست که اخیرا رسوایی اخلاقی او فاش شده است. 

I Love You, Daddy

اوایل ماه آبان، آنتونی رپ، بازیگر سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) اتهاماتی را علیه کوین اسپیسی مطرح کرد و پس از افشای رسوایی اخلاقی اسپیسی، شبکه نت فلیکس از قطع همکاری با او خبر داد. بدین ترتیب، اسپیسی قرار نیست در فصل ششم و پایانی سریال House of Cards (خانه پوشالی) بازگردد. همچنین ساخت فیلم Gore (گور) که توسط نت‌فلیکس در دست ساخت بود و اسپیسی قرار بود در آن به ایفای نقش بپردازد، نیز لغو شده است. علاوه بر این، کمپانی سونی پیکچرز و ریدلی اسکات اعلام کردند که اسپیسی از فیلم All the Money in the World (تمام پول‌های دنیا) کنار گذشته شده و کریستوفر پلامر جانشین او در نقش جی. پل گتی در این فیلم شده است.

منبع : زومجی

label یکشنبه, 21 آبان 1396 23:20

0 دیدگاه

دیدگاه شما

سوالی دارید ؟ با پشتیبانی ما در تلگرام تماس بگیرید

پشتیبانی

instagram
telegram